nubben - fra kjellerstue til kinorom - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kom over denne tråden først nå.... har det skjedd noe nytt her?

Personlig ville jeg nok beholdt peisen, må kunne gå ann å beholde den og samtidig lage ett bra filmrom!? Litt vanskelig å få inntrykk av hvordan rommet faktisk er, men det må finnes en utveg som gjør at det kan kombineres. (Har selv dedikert filmrom men skal jeg være ærlig så ville jeg nok heller hatt ett kombirom dersom jeg kunne valgt, men størrelsen setter en begrensning hos meg.)

Men... det som gjorde at jeg fannt denne tråden var høyttalerne dine LSR32 er en høyttaler jeg lenge har hatt lyst å prøve og dette er vell første gang jeg har sett de i privat bruk her til lands! Er du fornøyd med de (og resten av LSR oppsettet ditt)?

Newcomer nubben sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baldrick
    Kom over denne tråden først nå.... har det skjedd noe nytt her?

Personlig ville jeg nok beholdt peisen, må kunne gå ann å beholde den og samtidig lage ett bra filmrom!? Litt vanskelig å få inntrykk av hvordan rommet faktisk er, men det må finnes en utveg som gjør at det kan kombineres. (Har selv dedikert filmrom men skal jeg være ærlig så ville jeg nok heller hatt ett kombirom dersom jeg kunne valgt, men størrelsen setter en begrensning hos meg.)

Men... det som gjorde at jeg fannt denne tråden var høyttalerne dine LSR32 er en høyttaler jeg lenge har hatt lyst å prøve og dette er vell første gang jeg har sett de i privat bruk her til lands! Er du fornøyd med de (og resten av LSR oppsettet ditt)?
    Hei!
    Ikke så mye nytt på det utførende, men litt på planlegging. Må gjøre ferdig et annet prosjekt først, men tiden for å gjøre mer, nærmer seg.
    I den forbindelse ser det ut som om peisen forsvinner :?
    LSR 32 er tungdrevne og kommer til sin rett når volumet settes opp...
    Et av problemene med rommet slik det er i dag, er at det er lytt og er en av årskene til at jeg bygger om. Har testet litt på romkorreksjon på LSR4346. Ser for meg å bytte LSR6312 til 4641. Ser i din tråd, at du har vært innom slike tanker.
    Etter ombygningen ser jeg for meg å legge tid ned i denne type jobb. Av andre tråder, ser jeg må tilpasse og optimalisere rommet i etterkant. Tror at LSR konseptet har potensiale og vil kunne fungere godt etterhvert. Men er åpen for innspill og endringer. Mye forskjellig utstyr som blir brukt rundt forbi :???:
    Skal også om ikke så lang tid, legge ut noen målsatte skisser av rommet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "I den forbindelse ser det ut som om peisen forsvinner"
    Husk at det har ikke juridiske konsekvenser for hvemsomhelsten som kommer med 'råd' eller meningsytringer
    Jeg oppfordrer deg til å ta en runde med deg selv og dine følelser ovenfor det du refererer til som 'din venn peisen' før du tilintetgjør den , utpeker du meg som syndebukk evt. etter rivning kan jeg bidra med moralsk støtte og høytlesning fra pakningsvedlegg fra mørtelposene hva blandingsforhold angår..

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •