Tannoys kjellerprosjekt-ferdigstilt! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 86 av 86
    Active Fantonald sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tannoy
    Tipper det svaret avklarte det meste

Svaret blir, har du lett tilgang til Depron, flislim osv gjør det, ellers hadde jeg latt det være...
    Jo takk, det var i grunnen avklarende nok for meg det. Jeg har bestemt meg for å ikke benytte Depron. Hadde en runde med både elektriker og flislegger, og de mente også at det var greit å kutte Depron. Dermed... så ble det varmekabler rett på gulvet gitt .

Sparer både tid og kroner .

Newcomer Tannoy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så å si ferdig!

Etter en lang sommerferie(uten noe særlig jobbing), er hjemmekinoen/allrommet ferdig! Gjenstår kun å male listene rundt døra så er jeg i boks...

PS3 er innkjøpt med 250 GB og ekstra håndsett noe som falt riktig i smak hos poden på 5...
    Så nå går det i Indiana Jones og Harry Potter for alle penga!

Da er det bare å gå høsten og vinteren i møte med mange gode filmer og spilling for de små(og kanskje litt opå far??!)

Takk for alle gode og kontruktive tilbakemeldinger i løpet av tiden jeg har tilbrakt på forumet! Vi snakkes når oppgraderingsspøkelset kommer på visitt...to be continued??!

Vedlegg 68430

Vedlegg 68431

Vedlegg 68432

Vedlegg 68433

Vedlegg 68434

Vedlegg 68435

Før:

Vedlegg 68439

Etter:

Vedlegg 68430

Active Fantonald sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med et superflott bruksrom ! Ser vi kjøpte oss PS3 omtrent på samme dag. Ser ut til å funke bra den maskina, gitt !

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet at denne tråden er gammel, men må bare si min mening!^^ Har selv hatt Saturn S6, utrolig gode høyttalere, men pga. dårlig økonomi, og fikk ikke betalt tilbake gjelda til pappa, så måtte jeg bare gi det tilbake til han. Fikk aldri sjangsen til å ta noen bilder hjemme her, men duverden hvor de spilte på lille rommet! Dette ble pent, hvordan synes du Tannoy-subben gjør jobben? Utrolig pent, men kanskje litt mer krefter? Er det ikke en Onkyo på et bilde? S6 liker f.eks Rotel.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Jeg vet at denne tråden er gammel, men må bare si min mening!^^ Har selv hatt Saturn S6, utrolig gode høyttalere, men pga. dårlig økonomi, og fikk ikke betalt tilbake gjelda til pappa, så måtte jeg bare gi det tilbake til han. Fikk aldri sjangsen til å ta noen bilder hjemme her, men duverden hvor de spilte på lille rommet! Dette ble pent, hvordan synes du Tannoy-subben gjør jobben? Utrolig pent, men kanskje litt mer krefter? Er det ikke en Onkyo på et bilde? S6 liker f.eks Rotel.

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding!

"Noe" sent svar, men uansett:

Tannoy-subben er nok ikke noen SVS`s akkurat, men sammen med resten av S6`ene, er bassen helt ok! Spiller ikke så veldig høyt, men den er ganske "tight" synes jeg så den passer ganske så bra i dette oppsettet...

Ellers så er jo recieveren av gammel årgang, men det klarer brasene helt ok. Nå skal det sies at det dessverre blir altfor lite tid til bruk av anlegget så jeg klarer ikke å forsvare noen dyre nye innkjøp i nærmeste fremtid...

Tror allikevel at høytalerene godt kunne hatt litt mer krutt for å få maks ut av dem. Jeg får sende brev til nordpolen i år så får vi se...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Syk G20

Idag ble 50" hentet i ambulanse.
    En økende buzzelyd har hold på å gjøre meg sinnsyk, så etter en runde med HFK hvor den ble kjøpt, ble den idag hentet i ambulanse.

Etter å ha trålet nettet, så er jo ikke dette noe ukjent problem(tydeligvis...), men irriterende er det ihvertfall...

Så da er det bare å krysse fingerene at det kommer tilbake i en del og uten buzz...

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •