Tannoys kjellerprosjekt-ferdigstilt! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 86
    Active Fantonald sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Aah! Jeg skjønner! Takker så meget !

Newcomer Tannoy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Legging av Depronplater

I dag var dagen for legging av Depronplater. Selve leggingen var ganske så enkel, selv om man blir litt stiv i beina etter å ha krabba rundt på betonggulvet i noen timer.

Vedlegg 65850 Vedlegg 65851 Vedlegg 65853

Platene ble limt med flislim uten løsemiddel, og så langt så ser dette ut til å feste meget godt. Det mest slitsomme var kanskje å røre ut flislimet som det gikk ganske mange kilo av...

Vedlegg 65852

Synes sluttresultatet ble bra og nå får man i tillegg se hvordan rommet kommer til å ende opp med belegg. Tipper det blir et mørkegrått belegg, noe a la fargen på Depronplatene.

Vedlegg 65854 Vedlegg 65855

Elektriker er nå bestilit, han kommer i begynnelsen av juni for legging av varmekabler ect.

Ellers fikk jeg forundringspakke nr. 2 fra DX i går. 3 stk HDMI vinkler og dette gjorde susen på baksiden av TV en. God plass nå i forhold til veggen!
    I tillegg har jeg prøvd å modifisere en DVB-T antenne, to be continued (om det funker...:?: )

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Diy Dvb-t

Jeg må bare le litt...

Tenkte jeg skulle prøve meg på et lite "DIY prosjekt".
    Da jeg har CD parabol i stua, tenkte jeg at jeg skulle klare meg med kun gratiskanalene fra RiksTV i første omgang i kjellerstua. (Blir nok mest NRKSuper...).
    I den sammenheng, trengte jeg ei DVB-T antenne da jeg rev ned/ut alle 4(!) som lå på loftet når jeg tok over huset for 2 år siden.

Jeg tittet litt rundt på Clas osv, og de fleste ligger på rundt et par hundre (innendørsantenne).

Kjøpte derfor denne fra DX: DealExtreme: $2.99 15CM MCX DVB-T 470~860-Channel Digital TV Antenna

Vedlegg 65858

2.99 USD var til å leve med om det ikke skulle funke.

"Problemet" var at antenna hadde en slik kontakt:

Vedlegg 65859

Løsningen ble da å klippe/lime litt:

Vedlegg 65860 Vedlegg 65861 Vedlegg 65862

Den nye antennekontakten koster hele 19 kr...

Plugget antenna i Tv en, og fyrte den opp (for første gang... )

Resultat:

Vedlegg 65863 Vedlegg 65864 Vedlegg 65865

Årets billigste inneantenne!

Prøvde den først stående på gulvet, men her ble signalet for dårlig. Satt den oppe på TV en og bildet er knall! Tredde så hele antenna gjennom hullet som er koppet og satt den opp på baksiden av veggen og bildet er upåklagelig! Antenna kommer med en magnet på undersiden så nå står den festet på en spiker som er slått inn i en av bærebjelkene...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vindusfolie

Nå som jeg venter på elektrikeren, blir det bare småpusling. Har hatt en runde i forhold til hva slags vinylbelegg som skal på gulvet, og det blir nok et Texline med filt under. Ganske behagelig å gå på...

Ellers har jeg satt på vindusfolie på vinduene idag. Dette skal hindre innsyn, samt at det skjermer en del for lyset. Synes forandringen ble bra!

Vedlegg 66127 Vedlegg 66126

Jobben er enkel. Folien kuttes i riktig størrelse med et Stanleyblad. Vinduet må være rent, så påfører man en vanlig oppvaskblanding med vann+Zalo. Så er det bare å klistre på folien. Boblene stryker man ut med en vindusnal e.l og så voilà!

Vedlegg 66124 Vedlegg 66125

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Varmekabler lagt

Idag har jeg hatt besøk av elektriker og nå er varmekablene lagt. Neste skritt blir å få tak i flisleggeren som skal støpe så får vi se hvor lang tid det tar...

Vedlegg 66370 Vedlegg 66371

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nytt gulv!

Idag har jeg fått det nye gulvet på plass! Flisleggerene støpte en 2 cm tykk påstøp over varmekablene, og om noen timer er det tørt og klar for inspeksjon!

Vedlegg 66416 Vedlegg 66417

Har i tillegg bestilit vinylbelegg som skal legges, men dette kan tidligst legges om en uke i følge flisleggeren. Støpen bruker ca 3 dager å herdes og varmekablene kunne brukes forsiktig etter dette.

Valget av vinylbelegg falt på dette fra Tarkett:

Design | Urban Graphic

Vedlegg 66415

Håper på at resultatet blir bra...

Spørsmålet nå er hvor lang tid det tar før elektrikeren gjør seg helt ferdig med jobben og om det kommer noe belegg i det hele tatt pga transportstreiken...

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og hå igjen! Jeg også begynner å nærme meg gulvlegging nå. Da er jo du den rette å spørre litt .

Det ser ut til at du har lagt depron-platene rett på betongen. Hvordan er gulvet konstruert? Er det noen form for isolasjon under støpen?

Jeg undrer da jeg selv har et lignende gulv. Det er betonggulv, og jeg aner ikke om det er lagt isolasjon. Det eneste jeg vet, er at det er tørt og fint uansett årstid. Selv har jeg ikke tenkt å støpe, men bruke ei tynn varmematte med laminatgulv på topp. Har du kanskje noe greie på hvordan dette bør gjøres?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fantonald
    Hei og hå igjen! Jeg også begynner å nærme meg gulvlegging nå. Da er jo du den rette å spørre litt .

Det ser ut til at du har lagt depron-platene rett på betongen. Hvordan er gulvet konstruert? Er det noen form for isolasjon under støpen?

Jeg undrer da jeg selv har et lignende gulv. Det er betonggulv, og jeg aner ikke om det er lagt isolasjon. Det eneste jeg vet, er at det er tørt og fint uansett årstid. Selv har jeg ikke tenkt å støpe, men bruke ei tynn varmematte med laminatgulv på topp. Har du kanskje noe greie på hvordan dette bør gjøres?
    Mitt gulv var støpt i 2 omganger, undergulv i betong og en ca 5 cm påstøp over denne. Jeg regner med at det er isolasjon under den nederste betongen (sannsynlig isopor e.l). Den øverste påstøpen var knekt og sprukket flere steder og ganske så ujevn. Allikevel gikk det greit å lime Depronplatene rett på denne betongen med flislim (husk å prime først, ellers får du dårlig heft!).
    Det var helt sykt hvor forskjell det ble å gå på gulvet når man gikk på Depronplatene...føltes nesten varmt på et ellers så iskaldt gulv.
    Så ble varmekablene limt rett på Depronplatene og avretningsmasse over dette.

Jeg har lest litt om disse varmemattene og tror de er bra, men har selv ingen erfaring med disse. Uansett så må gulvet ditt være plant siden du skal legge laminatgulv for et bra resultat. Dersom det er det, tror jeg det går bra uten å støpe. Siden man kan lime varmekabler rett på Depron, regner jeg med at man også kan legge disse varmemattene og rett oppå. Mulig du må prime også over Depronen dersom disse varmemattene skal limes. e.l fast, men dette kan sikkert Megaflis e.l svare bedre på.

Jeg valgte å støpe fordi vi har en viss risiko for vann i kjelleren pga beliggenhet og dette er nok den aller beste løsningen, noe som også gjenspeiler seg i prisen. Kan forøvrig si at prisen på støpearbeidet ble faktisk litt billigere enn tidl. beskrevet av flisleggeren. Regningen kom på 12.088 så det var jo en hyggelig overraskelse...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Snart i mål...

Etter en tid borte fra AVForum har det blitt gjort litt på kjellerprosjektet. Vinylgulv kom til slutt etter endt transportstreik og det er på plass.

Vedlegg 66931 Vedlegg 66932

Jeg har valgt å la hele belegget ligge løst i første omgang og se hvordan dette går. Så langt så ser det ut til å gå greit. Det blir tross alt holdt på plass av møbler o.l så jeg regner med at dette går bra.

Som tidligere beskrevet så viste jeg ikke helt hvordan jeg skulle få skjult alle kablene, men etter litt måling og en tur på Biltema, gikk jeg til innkjøp av firkantede kablekanaler. Disse passet perfekt i forhold til andre ledninger etter den nye påstøpen (mye av det elektriske ligger åpent) så jeg kunne rett og slett bruke kabelkanlene som lister! Resultatet ble kjempebra og alle ledninger passet perfekt. Det skal sies at det var et jævla knot å få alt på plass, men det er digg å være i mål!

Vedlegg 66933 Vedlegg 66934

Det som gjenstår nå er å få elektrikeren til å gjøre seg ferdig (mas, mas, mas...men ingen kommer...). Liste ferdig og få på plass døra. Liste rundt den og ett toppstøk....DONE!

Har fått satt inn litt komponenter, men ting er ikke helt på plass riktig ennå...

Vedlegg 66935 Vedlegg 66936 Vedlegg 66937 Vedlegg 66938

Bilder kommer snart!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Alt på plass!

Etter en dag med mye tweaking, er alle komponentene på plass...
    Så nå er det bare å snurre film snart! Har fremdeles min "eldre" DVD-spiller, men ny BD-spiller ble bestilt idag så da er ikke hidef-heaven langt unna!

Valget falt på DMP-BD85 fra Panasonic. Da får jeg i tillegg med en wifi-dongle som også kan brukes til TV`en. Blir gøy å se hvordan streaming fra NAS`en vil fungere...

Testet litt med DVD og synes at sluttresultatet har blitt bra. Lyden er ok, bildet er knall (og blir bedre...) og kjellerstua kan også brukes av kidsa og som mulighet for overnatting.

En spillemaskin er på trappene i løpet av sommeren, men har ikke helt bestemt hvilken det blir...PS3 er vel mest aktuell, men ser at mye beveger seg på spillefronten om dagen...

Vedlegg 66942

Vedlegg 66943

Vedlegg 66944

Vedlegg 66945

Vedlegg 66946

Vedlegg 66947

Vedlegg 66948

Vedlegg 66949

Vedlegg 66950

Vedlegg 66951

Vedlegg 66952

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tannoy
    Mitt gulv var støpt i 2 omganger, undergulv i betong og en ca 5 cm påstøp over denne. Jeg regner med at det er isolasjon under den nederste betongen (sannsynlig isopor e.l). Den øverste påstøpen var knekt og sprukket flere steder og ganske så ujevn. Allikevel gikk det greit å lime Depronplatene rett på denne betongen med flislim (husk å prime først, ellers får du dårlig heft!).
    Det var helt sykt hvor forskjell det ble å gå på gulvet når man gikk på Depronplatene...føltes nesten varmt på et ellers så iskaldt gulv.
    Så ble varmekablene limt rett på Depronplatene og avretningsmasse over dette.

Jeg har lest litt om disse varmemattene og tror de er bra, men har selv ingen erfaring med disse. Uansett så må gulvet ditt være plant siden du skal legge laminatgulv for et bra resultat. Dersom det er det, tror jeg det går bra uten å støpe. Siden man kan lime varmekabler rett på Depron, regner jeg med at man også kan legge disse varmemattene og rett oppå. Mulig du må prime også over Depronen dersom disse varmemattene skal limes. e.l fast, men dette kan sikkert Megaflis e.l svare bedre på.

Jeg valgte å støpe fordi vi har en viss risiko for vann i kjelleren pga beliggenhet og dette er nok den aller beste løsningen, noe som også gjenspeiler seg i prisen. Kan forøvrig si at prisen på støpearbeidet ble faktisk litt billigere enn tidl. beskrevet av flisleggeren. Regningen kom på 12.088 så det var jo en hyggelig overraskelse...
    Din løsning er jo heller ikke umulig å bruke for min del. Hadde en prat med onkel i går, og han har litt greie på husbygging. Han mente også at din løsning skulle være grei å bruke. Han kjente ikke til hvordan det var å legge depron å legge avretningsmasse oppå den da. Og jeg vet ikke om det er isolert noe ytterligere under det gamle gulvet mitt.

Planen er at det skal komme "ekte" elektriker hit enten i dag eller i morgen. Jeg håper at han kanskje kommer opp med en god plan når han får se kjellergulvet. Jeg har sett mye bra om "Ebeco varmefolie", men jeg skal også høre med ham om støping er et alternativ for meg. Dette er vel uansett ikke noe som behøver å bygge for mye i høyden.

Btw, knall rom du har fått deg nå! Jeg er ikke bare litt misunnelig en gang...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Din løsning er jo heller ikke umulig å bruke for min del. Hadde en prat med onkel i går, og han har litt greie på husbygging. Han mente også at din løsning skulle være grei å bruke. Han kjente ikke til hvordan det var å legge depron å legge avretningsmasse oppå den da. Og jeg vet ikke om det er isolert noe ytterligere under det gamle gulvet mitt.

Planen er at det skal komme "ekte" elektriker hit enten i dag eller i morgen. Jeg håper at han kanskje kommer opp med en god plan når han får se kjellergulvet. Jeg har sett mye bra om "Ebeco varmefolie", men jeg skal også høre med ham om støping er et alternativ for meg. Dette er vel uansett ikke noe som behøver å bygge for mye i høyden.

Btw, knall rom du har fått deg nå! Jeg er ikke bare litt misunnelig en gang...
    Takk for hyggelig tilbakemelding!

Dersom man skal legge fliser, holder det med å støpe 15 mm. Jeg for min del som la vinylbelegg, ble det anbefalt 20 mm da for liten avstand til varmekablene kan medføre at belegget gulner på sikt (skulle likt å se et svart belegg gulne... )

Når det gjelder alt. til å støpe varmekablene er det mange andre bra alt. på markedet som elektrikeren har oversikt over så resultatet blir helt sikkert bra uansett...så lenge gulvet ditt er plant så skulle andre alt. være aktuelle så da er det bare å få frem kalkisen og se hva som blir mest prisgunstig...

Tror uansett at de fleste løsninger bygger lite i høyden så det tror jeg går bra!

Ellers følger jeg med på tråden din, må si at det virkelig begynner å balle på seg og bli bra! Stå på! Blir gøy å se sluttresultatet!

Jeg er godt fornøyd med mitt resultat med tanke på at det skulle bli en kinokrok og ikke noe eget kinorom. Sånn er det...give and take med sjefen...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

BD på plass

I dag kom den nye BD-spilleren fra Panasonic på døra...
    Blir gøy å se hva den kan prestere sammen en G20. Avatar er kjøpt inn så vi får se når jeg får tid til å koble opp morra...

Bilder kommer...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vannvittig...!

Nå har jeg fått testet ut Panasonic BD85 sammen med G20. Avatar ser bare helt vannvittig ut! Sykt bra med detaljer og et bilde av en annen verden! Synes DTS lydsporet også virker veldig bra selv om jeg bare testet i 10 min.

Testet også wifi-donglen som følger med. Funka greit i TV`en selv om selve tilkobling til trådløst nettverk måtte gjøres manuelt og ikke som beskrevet i manualen. Uansett, kom på nett til slutt. Fikk oppgradert TV`ens fw så den er up-to-date.

Tilbudet på nett er ikke akkurat noe å rope hurra for, men litt morsomt er det jo. Klarte å få tilgang til bilder og musikk på laptopen, men som beskrevet i andre forum, mangler det en del støtte f.eks for mp3 noe som er helt noldus. Støtter heller ikke waw via Sonos. Må sjekke litt mer i bruksanvisningen hvilke formater som støttes...Videre kan pausemusikken ved slideshow absolutt anbefales...ehhh...NOT.

Ellers klarte jeg ikke å finne NAS, noe som jeg synes er merkelig. Har sendt mail til Buffalo så da får vi se om noe kan hjelpe...noen andre som vet? NASen dukker ikke opp i de trådløse enhetene som TV`en "ser". NAS en er DLNA kompatibel.

Videre tok det laaaang tid å loade BD, mye lengre enn hva jeg er vant til med DVD, men det er vel slik det er....

Resultatet er ihvertfall OUTSTANDING både lyd- og bildemessig.

Blir gøy å sette seg litt mer inn i div. funksjoner etterhvert...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Elektriker ferdig!

Da var elektrikeren ferdig med sitt arbeid. Varmekablene og termostat er på plass så om en måneds tid så går de på...

Vedlegg 67072

Ellers har han fått satt opp alle stikkontaktene så her har jeg litt å gå på...

Vedlegg 67073

Ingen flere skjøteledninger på en stund...!

BD spilleren er jeg så langt kjempefornøyd med! Som tidl. beskrevet gir den på knall bilde og lyd. Fikk oppdatert fw igår via trådløst og det gikk som en drøm.
    Jeg har flytte wifi-dongelen mellom TV og BD, men det ser ut til at TV`en har et litt bedre grensesnitt i forhold til Viera Cast og bruk av mediacenter så den kommer nok primært til å bli stående her. Man har tilgang til det samme uansett hvor den står, men jeg synes det var enklere å navigere via TV`en.

Vedlegg 67068 Vedlegg 67069

Har fått satt opp laptopen som mediacenter, bruker WMP11 og det fungerer greit. Som tidligere beskrevet, har jeg ikke fått kontakt mellom TV`en og Buffalo NAS. Prøvde en del konfigurasjoner igår, men uten hell. Finner ikke TV`en heller når jeg er inne på NAS`ens Navigator. Har også lagt NAS`en til i sharing i WMP, men finner den ikke igjen på TV`en. Litt kjipt da det er her jeg har lagret mesteparten av videoopptak av ymse...
    Alt. så får jeg kopiere det over til laptopen.
    Uansett så er trådløs tilgang til bilder og video en skikkelig kul feature som jeg garantert kommer til å bruke en del. Veldig pratisk å kunne sette seg i sofaen og få opp alle gamle videoopptak av kidsa, ferier osv uten noe knot med tilkoblinger, DVD-plater osv...alt ligger tilgjengelig med en gang.

Vedlegg 67070 Vedlegg 67071

Ellers er jeg nødt til å få kjøpt meg et minnekort til BD`en. Jeg har ingen kunnskap om BD-Live, regner med at det er ekstramateriale osv som man får tilgang til ved div BD-filmer om jeg har forstått det rett.

Har også "surfet" litt rundt på Viera Cast, men dette er et lite tilbud ennå. Youtube, Picasa, Bloomberg, Skype, Vær+++, men ikke det helt store ennå kanskje? Hadde vært bedre med en ren nettleser.

Ser også at man kan registrere seg på DivX VOD, men jeg tror ikke jeg kommer til å leie noen filmer riktig ennå. Har heller ingen erfaring med dette, men jeg regner med at det er noe som mange andre aktører også tilbyr. Har tester Online TV fra Telenor og det fungerte utmerket. Ser også at CD tilbyr gratis filmer inkl. i abb. mitt, men det ser stort sett ut som gamle svisker...

Videre er det meget behagelig å ha TV og BD av samme merke. Viera Link fungerer utmerket og man trenger kun en fjernkontroll ved vanlig bruk.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har atter en gang noen spørsmål jeg da...

Resultatet av besøket av fagelektriker ble at jeg nok sannsynligvis må støpe golvet mitt. Det blir noe rimeligere og samtidig en bedre løsning, mente han. Dermed er jeg ute på ukjent grunn igjen da.

Jeg ser at du la Depron-plater før du støpte. Vet du om dette er vanlig - og godkjent av elektrikere, med tanke på at varmekablene ligger rett oppå dem?

I dag snakket jeg med en betongarbeider. Han sa at han ikke ville valgt å ha noen plater under støpen, for å hindre sprekkdannelser i det nye golvet. Samtidig mente han at varmetapet ikke skulle være spesielt stort om jeg ikke la noe ekstra isolasjon nedover.

-Akk, det er så mange forskjellige meninger ute og går...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har atter en gang noen spørsmål jeg da...

Resultatet av besøket av fagelektriker ble at jeg nok sannsynligvis må støpe golvet mitt. Det blir noe rimeligere og samtidig en bedre løsning, mente han. Dermed er jeg ute på ukjent grunn igjen da.

Jeg ser at du la Depron-plater før du støpte. Vet du om dette er vanlig - og godkjent av elektrikere, med tanke på at varmekablene ligger rett oppå dem?

I dag snakket jeg med en betongarbeider. Han sa at han ikke ville valgt å ha noen plater under støpen, for å hindre sprekkdannelser i det nye golvet. Samtidig mente han at varmetapet ikke skulle være spesielt stort om jeg ikke la noe ekstra isolasjon nedover.

-Akk, det er så mange forskjellige meninger ute og går...
    Depron platene er godkjent slik at man kan lime varmekablene rett på de.
    Når det gjelder om det er nødvendig eller ikke er det sikkert delte meninger her.
    Det koster jo litt ekstra samt at det genererer noe ekstra jobb, men at de isolerer er det ingen tvil om. Jeg ble faktisk imponert hvor "varmt" gulvet ble når man gikk rett på Depronplatene i forhold til tidl. betonggulv som var svinkaldt! Min elektriker synes bruk av Depronplater var fornuftig, men flisleggeren som støpte gulvet synes det var tull.
    Jeg valgte allikevel å legge Depron da det ihvertfall ikke vil isolere mindre og alt i alt kom totalen på ca 1000 ekstra.
    Jeg tror du fint klarer deg uten Depron, men at det isolerer litt ekstra er det ingen tvil om...
    Tipper det svaret avklarte det meste

Svaret blir, har du lett tilgang til Depron, flislim osv gjør det, ellers hadde jeg latt det være...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her begynner det virkelig å dra seg til! Gratulerer med et langt prosjekt så og si i havn!

Gir en god smak å endelig kunne sette seg ned og nyte litt kvalitets lyd og bilde tenker jeg...

Hvordan er det med naboer? Er det bare å dra på alt du makter når huset er tomt?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivaols
    Her begynner det virkelig å dra seg til! Gratulerer med et langt prosjekt så og si i havn!

Gir en god smak å endelig kunne sette seg ned og nyte litt kvalitets lyd og bilde tenker jeg...

Hvordan er det med naboer? Er det bare å dra på alt du makter når huset er tomt?
    Synes resultatet har blitt bra, selv om det ikke er en dedikert hjemmekino. Kunne gjerne tenkt meg å oppgradert både det ene og det andre, men det blir nok ikke med det første...

Naboer er ikke noe tema...sånn ere på bøgda! Kan dra bra til, men det begrenser seg hvor mye tid jeg har...Holder fremdeles på med oppussing av kjeller...nå er det gangen som står for tur...etter det er det matbod, vaskerom og verksted...
    Tror ikke jeg blir arbeidsledig med det første nei...

Har tenkt på en bøgdefest med X-rays gutta boys, men vet ikke helt hva jeg får tid til...gir deg beskjed om det skjer noe...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du står virkelig på og får fine resultater, det skal du ha!!!

En fest med x-ray gjengen hadde vært moro! Gi meg gjerne beskjed så blir jeg med hvis jeg kan.

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •