Rack for bluray-filmer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rack for bluray-filmer

Hei jeg er ute etter rack for bluray-filmer som skal stå på gulvet og gå opp i høyden, kan ikke være mer enn 1,5 meter høyt, siden de aller fleste fortsatt bare er for dvd-cover. Noen tips?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roberth
    Hei jeg er ute etter rack for bluray-filmer som skal stå på gulvet og gå opp i høyden, kan ikke være mer enn 1,5 meter høyt, siden de aller fleste fortsatt bare er for dvd-cover. Noen tips?
    Passer ikke helt til kravet ditt, litt for høy, men jeg er svært fornøyd med disse fra IKEA:

IKEA | Bokhyller | BESTÃ…/FRAMSTÃ…/INREDA oppbevaringssystem | BESTÃ… | Hylle

Har 5 av dem, 3 på en vegg og 2 på en, skrudd i hverandre og løftet 20 cm opp fra gulvet. De selger ekstra hyller separat, så kan få det så tett som du vil ha det. Jeg mener å huske jeg kjøpte 3 ekstra til hver hylle. Jeg "optimaliserte" ikke for bluray, hadde fått plass til en hylle til da, men siden det fremdeles er mest DVD'er tilpasset jeg etter dem og beholdt avstanden i blurayhyllene for å bevare symetrien..

Om du ikke finner noe bedre, prøv denne og en stikksag. Er bare 350 kr stykket, så koster ikke å eksperimentere litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett tips her

Spesialprodukter | Rustfri Spesial Produksjon AS

Dette er det jeg har selv,rommer 50stk PS3 spill og litt flere Blu Ray filmer siden coverene der er litt smalere enn PS3 coverene Og den lages på mål du vil ha selv,så du står fritt med tanke på høyde og bredde på hylla.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •