Tv/Media-benk. Egen løsning.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer chriztr sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv/Media-benk. Egen løsning.

Etter en god del titting på Ikea og andre møbelbutikker, så fant jeg ingen lang mediabenk som passer verken for veggen vår i stua eller ser bra nok ut. Løsning min blir noe enkelt, men pent og som passer inn i stua.

Så i dag har jeg begynt og beise to av de fire innkjøpte hobbyplatene i målene 240x60.
    Alle platene skal beises, og de må beises tre ganger for å få den fargen de skal ha.
    Jeg har tatt noen bilder av platene som er beiset klar på den ene siden, samt. skannet litt idè-tegning. Målene på ting og tang som skal inn i hyllene er gjort, men jeg fant ikke igjen det arket nå.

Bare og stille spørsmål. Er litt seint på kvelden for meg for å skrible inn alt rundt dette.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har dag to ankommet og jeg har fått beiset tre lag på de to andre sidene av de to første hobbyplatene. Jeg har også drevet og regnet ut målene på denne benken og hvordan dette vil forme seg.
    Jeg løy i første post der jeg skrev at platene er 240x60. De er nemlig 235x60.

Se litt på tegningene mine og kommenter gjerne tilbake.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ferdig!

Da har det vært litt frem og tilbake med dette prosjektet, men litt jobbing i den hektiske romjula har retta på en del.
    Nå har jeg endelig kappa ferdig det som måtte kappes, beisa og montert sammen med stort sett treplugger og lim.

Reslutatet ble ikke 100 % som forventet, men med tanke på at jeg er 18 og ikke har verdens største kunnskap eller erfaring enda, så syntes jeg dette ble veldig bra.

Synes ikke dette ble så dårlig for å være hjemmesnekra 8)
    Kanskje jeg lager noen dører til det store "tomme" romme

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •