Tv-benk, minimalstisk, ingen åpninger, kun dører/skuffer. Hvit og ~200x50 (BxH)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv-benk, minimalstisk, ingen åpninger, kun dører/skuffer. Hvit og ~200x50 (BxH)

Er på jalt etter en, ja, en hvit avlang boks med rom inni, kort fortalt.

Den må være ca 200x50 cm og må ha plass til å sette inn tv tuner, en mediabox, litt fjernkontroller ol. Men det som er viktig er at det ikke er noen åpne rom, alt må ha dører eller skuffer. Hvit høyglans er en fordel.

Noen som vet hvor dem selger sånt, føler jeg har vært gjennom Ikea, Bohus, Møbelringen osv.. Men kanskje er det noen her inne som har sett noe sånt?

Skal legge inn et bilde her om jeg finner noe som ligner.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken prisklasse er det snakk om? Driver nemlig å ser etter et fint tv-møbel selv, men må ha plass til en del mer. Disse har jeg sett på:

Just-Racks får du hos flere Elkjøp/Lefdal. De kan skaffes i hvitt. Prisen er ikke så avskrekkende. Katalog: Just-Racks

Alphason, særlig Iconn serien liker jeg. Alphason Iconn ST 480 TV møbel, Hvit - Premium Consumer Electronics AS Er noe dyrere enn just-racks. Har ikke funnet sted å se de enda.

Spectral har utrolig mye fint, men koster deretter. Usikker på forhandlere her også. Står bare Njål-Hansson, som er importør, i reklamene i Hjemmekino bladet.

Sist men ikke minst: Ikea Bestå. Her er det mange muligheter og prisen er god.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, ikea bestå så jo smart ut, men så kommer jo man til det å sette det sammen til et fungerende tvmøbel.

Noen som har greie på dette og kunne vært behjelpelig med å sette samme noen som er ca 180-200cm lang, trenger ikke være noe dypere enn 40cm, kasnkje noe smalere og?

Feks noe som dette:

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate epifant sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HideFi 150 fra Bolia?

Synes forøvrig Beta Low er klart penest av Bolia mediemøblene, men den har jo åpne hyller. Alpha Low er helt lukket men kun tilgjengelig i eik eller valnøtt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey.. Beklager å dra opp en 2 måneders gammel tråd.. men vist du ikke har funnet noe enda.. så burde du ta en titt på monaco serien, de har den hos bohus: Søk - Bohus

Slik som her: Monaco reoloppsett - Bohus vist du ser på den i bunnen.. Her kan du bygge litt som du vil, her ser du det er satt sammen 3 like deler+1 stk avlang del.. Du ser jussom skillene i fronten.. Kan velge farve på sidene og fronten, 3 farger. Svart glossy, hvit glossy og valnøtt.. Så du kan få hvit glossy på frontene og sidene..

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble IKEA Bestå på meg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b-ill
    Det ble IKEA Bestå på meg
    Den er ikke dum den, og når kravet ikke er mer enn 40cm dybde er det masse å velge i. Den dagen du skal ha 50 dyp er utvalget mye mindre.
    Hilmers Hus har en TV-benk som er enten 120 eller 180 bred og er faktisk 50 cm dyp. Den er i New Arctic-serien.
    Her er en link: Hilmers Hus: Produkter

Jeg skal hente en slik TV-benk i dag med 2 dører, den er 120x50, med hvit høyglans og Wenge topp. Den har trykkåpning på dører og skuffer noe som gjør den "ren" i fronten. Man kan velge mellom skuffer eller dører selv. Har en kommode i samme serien fra før så da synes jeg denne passer fint.

Ja, er klar over at du har kjøpt, men dette er et tips til dere som leser her og som er ute etter det trådstarter spør etter i første omgang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •