Nytt tvbord, hvilket?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt tvbord, hvilket?

Nå har jeg sjekket litt rundt omkring på nettet, og funnet veldig lite fristende tvbord.
    Jeg har et par krav:
    - Har bestilt en 47" tv på 20kilo, og denne er 114cm, tvbord skal helst ikke være kortere enn dette.
    - Dette tvbordet skal ha plass til en Denon 1507 forsterker, XBOX 360, liten multimediapc (Acer L5100) og en ekstern harddisk. Slike ting trenger luft, og et åpent miljø, så tørr rett og slett ikke sette disse tingene i en skuff, eller skap som er lukket. I tillegg så er alt dette trådløst, via kontrollere, tastatur, og fjernkontroller, så vet ikke hvordan dette går igjennom forskjellige tretyper.
    - Trenger ikke plass til noe mer egentlig, men kabelgang er et pluss.
    - Høyde er egentlig likegyldig, helst ikke kjempehøyt,tenker da mellom 50 og 90cm.
    - Farge er jeg usikker på, høytalere, tv, og pc er sorte. Forsterker, xbox, tak og vegger er for det meste hvitt. Mens hyller, bord, og sofa er trefargede.
    Når man velger farge, skal man ta en passende farge til vegger, høytalere, tv, eller ekstrautstyr som skal være i?
    - Utseende, skal være litt nymoderne, ikke gammelmodig.
    - Pris, tja, mellom 1000 og 2000.

Holder til i Tromsø, så helst i området her, da frakt er dyrt.

MVH

Hans Einan

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er utrolig fornøyd med min egen. Når det gjelder farge må du velge lik eller kontrast til omgivelser, ikke nesten lik. Min ser du på min hifi. Er ikke dyr. TV og stereo › FAGMØBLER

Daytona.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •