Feste for tv til "bestå" av-rack

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feste for tv til "bestå" av-rack

Ser det er flere som har satt sammen Bestå-overskap til bruk som tv-bord. Tror denne løsningen kan passe meg også, men er avhengig av å kunne montere et feste til 42" TV på denne konstruksjonen, da senterhøyttaleren må kunne plasseres på toppen av Bestå-hyllene.

Forslag?

Evt. andre tilsvarende ferdige løsninger?

Mvh Mr. Message

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr.Message
    Ser det er flere som har satt sammen Bestå-overskap til bruk som tv-bord. Tror denne løsningen kan passe meg også, men er avhengig av å kunne montere et feste til 42" TV på denne konstruksjonen, da senterhøyttaleren må kunne plasseres på toppen av Bestå-hyllene.

Forslag?

Evt. andre tilsvarende ferdige løsninger?

Mvh Mr. Message

Det er ikke noe problem å få til. IKEA har en bokhylle serie, husker ikke navnet, som har akkurat samme finish som TV-bordet. Kjøp deg en stor dør fra den serien og skru den på baksiden av TV-benken, så vips har du bak vegge som du kan henge din 42" på og ha senter under...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du tenkte på Bestå Holmboe, ettersom Bestå Vara kun er laget av en sponplate.

Førstnevnte ser ut til å være sterk nok og passe målene perfekt, men den ser ikke ut til å leveres i den brunsvarte fargen jeg hadde tenkt meg på bestå-hyllene. Sistnevnte leveres i riktig farge, men etter hva jeg kan forstå er den ikke egnet til å henge en TV på.

Forøvrig et veldig godt forslag.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr.Message
    Regner med at du tenkte på Bestå Holmboe, ettersom Bestå Vara kun er laget av en sponplate.

Førstnevnte ser ut til å være sterk nok og passe målene perfekt, men den ser ikke ut til å leveres i den brunsvarte fargen jeg hadde tenkt meg på bestå-hyllene. Sistnevnte leveres i riktig farge, men etter hva jeg kan forstå er den ikke egnet til å henge en TV på.

Forøvrig et veldig godt forslag.
    Jeg har laget løsningen med Bestå Vara selv og det fungerer helt utmerket. Vis du føler for det er det bare å skru 2 stål profiler opp på baksiden av platen inn mot senter, da vil platen bli oppstivet.
    Jeg har forøvrig en Pioneer 5090 hengene på min benk, den heller litt framover da jeg ikke har noen profiler på baksiden,men får perfekt vinkel på TVen i forhold til sitte posissjon.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først og fremst takk for hjelpen!

Dette høres veldig lovende ut, og jeg tror nok jeg kommer til å gå for denne løsningen. Blir nok et par vinkeljern på meg. Lurer bare på en siste ting; hvor tykk er denne døren?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •