Row FAVS19B AV-Møbel erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Row FAVS19B AV-Møbel erfaringer?

Har bestilt en slik en, men ser senere at den "bare" tåler 30 kg belasting noe som kanskje blir ett problem.
    Har sett litt på bildene og lurer på om jeg ikke bare skal prøve allikevel.
    Kommer til å montere min Sony 46" på ca 24 kg på stolpen, mens at jeg skal ha en ps3 og en forsterker på 11 kg stående på hver sin glassplate. Jeg er da sikkert 10 kg i overlast. Noen som har erfaring med denne tv-benken?

Slik jeg ser det så er denne 30 kg grensen satt som grense på hvor mye trykk hver av glassplatene tåler. F.eks. setter du 40 kb på midten av en av glassplatene kan disse knuses. Men tror at tv'en som blir montert på stolpen så vil mesteparten av kraften gå gjennom denne stolpen og ned i gulvet. Har jo selvfølgelig angrerett så kommer til å prøve for så å heller sende tilbake om det ser ut til at konstruksjonen blir for svak.

http://www.netshop.no/img/cache/r/o/...4867_0_Big.jpg

Row FAVS19B AV-Møbel, Sort - Row - Veggfeste/Stativ - Row FAVS19B AV-Møbel, Sort - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke se for meg at dette skulle bli noe problem.

Har erfaring fra en rekke lignende Tv-bord i glass, og enkelte har tålt opp til det dobbelte av oppgitt vekt.

Newcomer Ztaal3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror nok du er inne på riktig tanke her, men disse max kg dem bruker er jo kun så mye de garrangterer at den tåler, sikkert noen sikkerhets marginer inne å spiller med her.

men jeg vil ha en slik sak selv, å dem er jo veldig rimelige, men fant en annen plass et bord ved samme navn å likt utsendet, men hadde da tre hyller...
    Å hvordan mål er det du har på ditt, må være sikker på at jeg får inn h/k'n min

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Norstone Beos?

Kjøpte samme bord selv for noen uker siden til 2190,-, og det er kanonlekkert! Godt bygd, enkelt å sette opp, og til en veldig allright pris

Du kan se flere bilder av det bordet her på minhifi

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •