billige møbler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

billige møbler

Her ser det ut som om mange er intressert i møbler o.l til sine av rom:-) Tenkte derfor jeg skulle tipse dere om et nettsted i kina. Har bestilt fra dette stedet selv, men ikke møbler. de har den typen reclinere jeg har sett på dette forumet i alle varianter til langt lavere priser enn i Norge. Kvaliteten kan jeg dig ikke garantere for. Har vært både uheldig og heldig selv. Bestilte bla Ipod nano, og fikk en flapple naipod, mitt nyoppfunne navn til det jeg fikk i posten. Ellers har jeg bestilt klær og sko og vært særdeles fornøyd. Hot tipset måtte være at mange går i sammen, da frakt koster en del. En container ca 15000 nkr. Verd å ta en kikk på ihvertfall. Skal selv gå sammen med noen og handle rotting møbler til hagen snart:-) Ser veldig positivt ut. adressen er.
    Alibaba.com - The world's largest online B2B marketplace.

Newcomer Slettas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må man ikke være næringsdrivende for å handle der da? Må jo legge opp konto for firma osv?

Det var veeldig billig fordeom

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Jeg har som sagt ikke handlet så store ting som møbler enda:-) Slik jeg har handlet med dette nettstedet så har jeg først tatt kontakt med selger og forklart at jeg er privatperson, som enten alene eller sammen med venner, ønsker å bestille varene de selger. Noen sier ja andre sier nei, men det er kun et ja nei spørsmål:-)
    Mange har liten eller ingen erfaring med handel fra Skandinavia så vær klar på at du ønsker en totalpris inkludert frakt og evt avgifter:-) Lykke til, hvis du velger å handle hadde det vært kjekt å høre hvordan det gikk da jeg aldri har handlet så store ting før:-)

Intermediate wasimza sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Turid
    Kvaliteten kan jeg dig ikke garantere for. Har vært både uheldig og heldig selv. Bestilte bla Ipod nano, og fikk en flapple naipod, mitt nyoppfunne navn til det jeg fikk i posten.
    Men hva er denne flapple naipod'en du har fått da? Er det en vanlig MP3 spiller som bare ligner på Ipod nano? Eller er det noe helt annet? Funker den?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Flapple naipod:-D

Det var en Mp3 spiller, men det tok ikke lang tid før den sluttet å virke. Det var alikevel en himla god radio på den, slik at den er i bruk:-Dmen ikke annet enn radio:-) Elektronikk har jeg funnet ut at er ganske så rimelig i Norge. En orginal palystation 3 koster det samme her som i Kina

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Spennende...

Her var det jo mye spennende man kunne tenkt seg. Si man skal ta inn en container med et eller annet, hvordan går man frem? Spørsmål som pakking (regner med at sender ordner dette), hvem ordner med logistikk (container og båt), hvordan går man frem mot tollmyndighetene for å ta inn en hel container med varer (moms, toll osv.) Ser for meg at hvis man skal bruke en speditør til hele prosessen at vinninga går opp i spinninga?

Noen som har førstehåndserfaring?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •