Fence Audio hjemmekino sofa

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Andy Dufresne sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fence Audio hjemmekino sofa

Netthandelen selger nå Fence Audio hjemmekino sofa.
    Noen som har prøvd/kjøpt disse?

Ser det ikke går for så alt for mye, noen meninger?

Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer også på hvordan sitte-komforen er i disse? Noen som har prøvd?
    Står mellom de og de her reclinerene fra møbelringen.

Newcomer chin sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er ikke nevneverdig bra den sittecomfor'en i den reclineren der. Jeg kjøpte en for en tid tilbake. Det er to store minus med den. Det ene er at det blir veeeldig fort sittegroper etter at du har sotte der noen timer. Det andre er at det blir sykt fort pressmerker etter albuer og underarmer om du lener deg på armlenene noe særlig.

Dessuten er det jevnt over følelsen av dårlig kvalitet. Men om du klarer det med det, så er de herlig gode å sove i.. har brukt noen timer i min før jeg solgte den videre til noen som hadde plass til den.. Den er jo sinnsykt svær for en 2-seter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Av møbler

Jeg vurderer denne: hjemmekinomøbler recliner ørelappstol buesofa vinkelsofa salonger sofa sofa på mitt kinorom. Noen som har erfaringer med denne?

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GøranG
    Jeg vurderer denne: hjemmekinomøbler recliner ørelappstol buesofa vinkelsofa salonger sofa sofa på mitt kinorom. Noen som har erfaringer med denne?
    Topp "sitekomfort" iallefall.. :P

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GøranG
    Hør med Devilej, mener han kjøpte en slik....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

fence Audio 3 seter

Jeg har hatt min i 3 mndr nå.

Sittekomfort er meget god. Recliner mekanisme virker bra. Problemet er skinn/sømmer. Her revner det relativt lett dersom sømmen kommer under press. Dvs du snur der i stolen ( Jeg har vindu bak 3 seter og har snudd meg i stolen for å se ut vinduet og da har søm/ materiale revnet.)

Problem nr to er lokket på lagringsrommet mellom hver av stolene. Setter du albuen ned i lokket eller lener deg over til stolen ved siden av kommer det knakende lyder. Jeg som har barn kommer relativt ofte i situasjonen at jeg må lene meg over til stolen ved siden for å hjelpe til med noe.

Det virker som om lokket består av knekkebrød under polstringen. Det blir varige "bulker" i lokket, og komfort ved å legge hvile albuen på lokket avtar. Sømmen som går opp har jeg ikke irritert meg så mye over, men lokket på lagringsrommet mellom stolene irriterer rimelig mye.

Har sittet i sofagruppen til Møbelringen som er i samme stil, men med 4 seter, hvorav to er med recliner funksjon, og to med fotskammel som inneholder lagringsrom. Her er kvaliteten vesentlig bedre og pris mellom 10 000 og 12 000 kroner. Så er prisen lik, kjøp heller møbelringen sin variant. Husk at det kommer 1000-2000 kroner i tillegg for netthandelen sin versjon pga frakt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •