Inline MediaSeat Transform Stoler - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har kjøpt 2 slike stoler som jeg bruker som frontrad og 4 stk Colorado recliners fra Jysk (var tilbud til kr. 950,- pr stk fredag 13. ) som bakerste rad. Sitter såpass lavt i Mediaseats at man slipper å heve opp raden bak for at all skal kunne se hele lerretet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel tråd dette...

...men hvordan er det egentlig med kvaliteten på disse stolene noen år senere? Er det noe å sitte på, eller blir de for flate, lange og harde i sete/rygg?

Ser at AVshop har kampanje på denne til 1500,- stk i beige stoff, men de har ikke bilder av det, og kan heller ikke skaffe det sier de...selv om jeg har bedt dem om å åpne en pakke og bare knipse noen bilder. Er jo greit å se hva man evt. kjøper... AVshop har også en så lang responstid på mail, at elektronisk kommunikasjon med dem virker å være håpløst.

Noen som har noen kommentar til kvaliteten, og evt. faktisk også har denne stolen i stoff beige?

Håper på svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anyone??

Håper på svar iløpet av dagen da jeg i utg.pkt. må bestemme meg iløpet av morgendagen.

Hvis ikke blir det 2 stk Prince reclinere til 3500,- stk hos Skeidar.
    Fantastike gode å sitte i - har også gyngefunksjon.

...men de blir jo dobbelt så dyre som MediaSeat til den kampanjeprisen de ligger til nå. Tviler dog at sistnevnte kan matche Prince på sittekomfort...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    INGEN som har disse stolene som kan legge igjen et par linjer om dem/kvaliteten på dem/sittekomfort?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har to stk slike stoler og bruker de som første rad i hjemmekinoen min siden man sitter ganske lavt i disse. Når det gjelder sittekomfort må jeg innrømme at jeg foretrekker å sitte i reclinerene på andre rad. Fotskammel tror jeg er en forutsetning for å sitte nogenlunde godt i disse, men selv da blir jeg sittende og vri meg for å finne en god stilling. Mindre personer enn meg kan kanskje finne en god stilling ved å krølle seg sammen med beina oppi setet...... Syns også at stolene tar veldig stor gulvplass, også i sammenslått stilling.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •