Omega Benk fra Bohus

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Omega Benk fra Bohus

Har som mange andre her inne store problemer med å finne en passende tv-benk som også har god plass til x-antall komponenter. Har etter mye om og men kommet frem til at omega benken fra bohus er beste alternativ.

Vet at mange av dere har denne benken, men har noen den mindre utgaven (uten skuffer på sidene)?

Synes den store er finest, men er redd for at denne kan bli for dominerende i en liten leilighet? Noen som har erfaringer med dette?

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heisann

jeg har kjøpt denne omega benken fra bohus...den var faktisk litt større enn jeg trodde...er veldig dyp..hehe, men er veldig fornøyd..

men jeg fant også en på skeidar..den var litt mindre...samme stil, men finner den ikke igjen på nettsiden dems nå..var omtrent samme pris..

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei...
    Jeg har også tenkt å kjøpe denne. Den er litt vel stor men det er det beste jeg klareer å finne uten at prisen blir alt for høy. Så skal nok klare å finne plass til den Det brae med denne er jo at den har plass til mange komponenter og hvis det blir plassmange kan man jo enkelt bare fjerne skuffene.
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •