Vegghenge TV uten å ødelegge veggen med skruehull
Viser resultater 1 til 3 av 3

Vegghenge TV uten å ødelegge veggen med skruehull

Har akkurat pusset opp alle vegger og har lyst på vegghengt Tv både på soverom og stue. Men siden jeg trolig skal selge har jeg ikke lyst til å lage skruehull i veggene for standard veggfester og lurer på om det finnes noen "veggløsninger" som kan stå på gulvet slik at jeg slipper alle skruehullene i veggen, eller alternative løsninger på problemet. Jeg er sikker på at folket forstår hva jeg mener.

Et lite hull eller to er ok, men en slags vegg eller noe ville vært supert for da kan jeg også henge høytalere og annet som tunerbokser osv. på veggen.

Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Sitat Opprinnelig postet av zeast Vis post
    Har akkurat pusset opp alle vegger og har lyst på vegghengt Tv både på soverom og stue. Men siden jeg trolig skal selge har jeg ikke lyst til å lage skruehull i veggene for standard veggfester og lurer på om det finnes noen "veggløsninger" som kan stå på gulvet slik at jeg slipper alle skruehullene i veggen, eller alternative løsninger på problemet. Jeg er sikker på at folket forstår hva jeg mener.

Et lite hull eller to er ok, men en slags vegg eller noe ville vært supert for da kan jeg også henge høytalere og annet som tunerbokser osv. på veggen.
    Lag nå hull. Det er ingen sak å sparkle over, om det er behov for det. Det har også null å si for prisen du får boligen heller.

Lignende tråder

1. Henge tv på veggen uten synlige kabler langt fra stikkontakt?
    By edds in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 5
    Siste melding: 06-11-2010, 17:38
  2. Svar: 0
    Siste melding: 10-05-2006, 00:21
  3. Går d an å ødelegge ht/reciver uten at du hører kompresjon?
    By poda in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 16
    Siste melding: 04-06-2005, 11:00
  4. DIY takfeste for projektor uten skruehull på undersiden.
    By jonpet55 in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 2
    Siste melding: 07-18-2004, 15:30
  5. Henge opp prosjektor uten å ødelegge veggen..
    By Scirocco in forum Digitale projektorer
    Svar: 2
    Siste melding: 01-10-2004, 22:52

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •