CineSeat Promotor fra AVShop
Viser resultater 1 til 10 av 10

DreamScreen CineSeat Promotor reclinere ser flotte ut, og virker ok når jeg prøvesitter dem. Spørsmålet er hvordan de er å sitte i to-tre timer i strekk? Jeg så en person på Finn.no som solgte dem for å finne noe mykere å sitte i. Jeg trodde CineSeat var ansett som svært komfortable, men er de litt for faste til at de er gode å sitte i over tid?

Er det noen av dere som eier disse hjemmekinostolene som kan dele deres erfaringer?

Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,083
    Sitat Opprinnelig postet av Stratosen Vis post
    DreamScreen CineSeat Promotor reclinere ser flotte ut, og virker ok når jeg prøvesitter dem. Spørsmålet er hvordan de er å sitte i to-tre timer i strekk? Jeg så en person på Finn.no som solgte dem for å finne noe mykere å sitte i. Jeg trodde CineSeat var ansett som svært komfortable, men er de litt for faste til at de er gode å sitte i over tid?

Er det noen av dere som eier disse hjemmekinostolene som kan dele deres erfaringer?
    Var jeg som solgte de på finn og for meg var de for faste og litt for lite støtte korsryggen. Ikke noe å si på kvaliteten ellers på stolene, men jeg ble sliten av å sitte lenge i stolene. Har bestilt Divani stoler, og kommer til å poste inntrykk her på forumet når jeg får disse i kinoen min, men er 7-8 uker å vente til de ankommer.
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,083
    [MENTION=89935]Stratosen[/MENTION], anbefaler img stolene.
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Hva måtte du totalt betale for dem? Har du bilde?

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,083
    Hva måtte du totalt betale for dem? Har du bilde?
    Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_3570.JPG
Visninger:	119
Størrelse:	983.0 KB
ID:		123390

Betalte 28000, men er nok mulig nå i januar å få rabatt på salget. Sittekomforten er langt bedre enn dreamscreen sine stoler synes jeg. Nakkestøtten kan også på disse reguleres opp og fremover, stolene kan kjøres enda lenger ned enn på dreamscreen slik at man ligger mer, og i tillegg en god del mykere. Løp og kjøp for de som trenger gode stoler i hjemmekinoen.

Sitat Opprinnelig postet av saar Vis post
    Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_3570.JPG
Visninger:	119
Størrelse:	983.0 KB
ID:		123390

Betalte 28000, men er nok mulig nå i januar å få rabatt på salget. Sittekomforten er langt bedre enn dreamscreen sine stoler synes jeg. Nakkestøtten kan også på disse reguleres opp og fremover, stolene kan kjøres enda lenger ned enn på dreamscreen slik at man ligger mer, og i tillegg en god del mykere. Løp og kjøp for de som trenger gode stoler i hjemmekinoen.
    Helt enig! Dreamscreen stolene kan ikke sammenlignes...

Jeg var heldig med prisen på mine da det var salg, fikk mine for 17000,- med elektrisk recliner funk.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Er disse prisene inkl. frakt og mva?

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,083
    Er disse prisene inkl. frakt og mva?
    jeg hentet selv hos møbelringen butikk, er med mva ja.
    Motoren virker veldig solid, de er også raske i bruk.
    Det er usb lader integrert i knappene, ikke noe must for meg da!
    17 tusen er røverkjøp spør du meg, synes faktisk 28 ikke er så gærent heller med tanke på 3 tilsvarende dreamscreen koster 36k.
    Sist endret av saar; 01-18-2017 kl 16:44

Ok... Så de selges gjennom Møbelringen? (Da jeg googlet fikk jeg opp en italiensk nettside)
    Sist endret av Stratosen; 01-18-2017 kl 16:56

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,083
    Ok... Så de selges gjennom Møbelringen?
    Ja, tror også bohus har begynt å selge img. Godt fornøyd med møbelringen, var opprinnelig 3 måneders leveringstid, men de kom etter 2 måneder. De har bare inne skinn(grå) på lager, jeg valgte helt sort tekstil(ligner på mikrofiber). Er vell å foretrekke lydmessig og lysrefleksjoner fra lerrete kontra skinn?

Lignende tråder

1. Erfaringer med DreamScreen CineSeat V2
    By thxmonster in forum AV møbler
    Svar: 1
    Siste melding: 03-12-2013, 09:33
  2. Noen med Dreamscreen Cineseat i Ålesund/Sula området?
    By svennand in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 0
    Siste melding: 07-29-2012, 20:44
  3. Dreamscreen CineSeat
    By Hoffa in forum AV møbler
    Svar: 31
    Siste melding: 01-17-2012, 18:58
  4. AVshop
    By runefalk in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 75
    Siste melding: 09-29-2010, 00:01
  5. Nytt PowerBuy-tilbud: DreamScreen CineSeat Theatre: 2250.- v. min. 10stk