Selvgjort er velgjort, hjemmesnekra mediemøbler i eik.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Selvgjort er velgjort, hjemmesnekra mediemøbler i eik.

Hei.

Etter å ha tråla gjennom tråd på tråd på jakt etter gode idèer og inspirsjon en god stund her inne tenkte jeg det var på tide og legge ut mitt første innlegg, og kanskje inspirere noen andre.

Det er et meget bevisst valg at denne ligger i møbler-kategorien og ikke noe mere AV-relatert, da selve AV-utstyret her sikkert har et samla budsjett på hva andre her inne kan bruke på en signal-kabel, men det er nå engang en start, så sniker nok oppgraderingsspøkelset seg nærmere etterhvert.. utstyret består dog av Argon høyttalere fra Hifiklubben i 3.0 oppsett, samt en entrylevel Denon Reciver , Get-box, PS3, AppleTV, samt TV og PJ.

Så kort fortalt: selvgjort er velgjort... Alt i heltre eik, med et sterkt preg av den berømmelige WAFen.
    Mangler en kabelskjuler, no finjustering av skuffefronter og knerting av LEDlampene på HDMI splittern.

- Kristian, grønnskolling

-1-jpg-2-jpg-3-jpg-4-jpg-5-jpg
    Sist endret av kristianolsen; 10-04-2013 kl 13:06

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Imponerende snekkeringsarbeid! Hvor får du kjøpt slike eikeplater?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, og takk for det, gøy og prøve seg litt etter man har sitti på kontoret og surkla i 8 timer. Alle stammer og slikt er bygd opp av hobbyplater i eik, noe som enhver trelasthandel med respekt for seg selv fører. Er ikke det aller billigste man kan oppdrive, men jeg syntes nå finishen på eik er meget pen. Skuffefrontene er glattkant eik på 19,5(?) cm noe som ofte er bestillingsvare og dyrt som fy..
    Sist endret av kristianolsen; 10-04-2013 kl 17:14

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var veldig pent! Ser ut som dette arbeidet kan måla seg med kva som helst møbel ein får kjøpt. Likte spesielt godt hylla/skapet til pj med lys i. Kva lys har du brukt der?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette var meget stilrent og pent.
    Jeg har kanskje dyrere utstyr, men jeg er ikke nærheten av et så pent hjem :\

Jeg synes egentlig kassen rundt lerretet var det kuleste her, finns jo andre lignende løsninger for selve projektoren men ikke ofte man ser noen gjøre en så gjennomført løsning for selve lerretet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo Vis post
    Dette var veldig pent! Ser ut som dette arbeidet kan måla seg med kva som helst møbel ein får kjøpt. Likte spesielt godt hylla/skapet til pj med lys i. Kva lys har du brukt der?
    Hei. Takk for det! Lyset er av den rimeligere sorten, IKEA produkt, trur de bare heter Dioder LED eller.no slikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden Vis post
    Ja dette var meget stilrent og pent.
    Jeg har kanskje dyrere utstyr, men jeg er ikke nærheten av et så pent hjem :\

Jeg synes egentlig kassen rundt lerretet var det kuleste her, finns jo andre lignende løsninger for selve projektoren men ikke ofte man ser noen gjøre en så gjennomført løsning for selve lerretet.
    Takker og bukker. "Hidden in plain sight" er vel noe av tanken bak her. Når den sorte grelle kasetten uansett må opp på veggen, så var tanken og heller gjøre noe ut av det. Beholderen til lerret er blitt mangedoblet i størrelse, men likevel "mer usynlig". Hyggelig at det falt i smak!

Lignende tråder

1. hjemmesnekra kabel med "brumming"
    By Skiboy in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 18
    Siste melding: 04-14-2008, 17:50

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •