Ikke optimalt, men det virker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ikke optimalt, men det virker

Som flere andre her, sliter jeg med samme sak.
    Hyllene i stereobenken blir for lave, så først la jeg ned midterste hyllen, dette fungerte sånn ca, til jeg fikk EC i hus.
    Så da ble det å sage litt, for å ende opp med noen gjennomgående bolter som ble for lang.
    Så med å sage noen små firkanter, fikk jeg dette sammen igjen, men glassplaten i bunn sagger, så spørsmålet er hvor lenge den holder før den knuses.
    Mulighetene er mange, lage lister og støtter, men må innrømme at denne løsningen jeg har nå, er der utelukkende fordi benken er pen.
    Noe salg er tvilsomt, siden den er gjennomsaget og pga vekten, sagger den egentlig i alle endene.

Noen med kreative forslag som ser åpenbare justeringer som kan gjøre dette litt bedre?
    Nye endestykker?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når du skriver sagger. Mener du da at det er bøy i glasset grunnet tyngde på forsterker? Hvilke glassplate er det du har i bunn? Å hvor stor avstand er det mellom side-støttene? 8mm glass skulle tåle mye i 1-meters bredde.

Ja, mulighetene er mange. En hvit støtte på midten under nederste hylle? Bare sørg for at den er i samme høyde som på sidene. IKKE høyere slik at glassplata buler oppover.
    Eventuelt lagt støtter i bunn i lengden på plata. Da kan du legge mange siden det er kunn den fremste som vil vises. Males i hvit farge så vil det bli symmetri med hvordan det er i toppen på fronten av bordet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •