Hjemmekinosofa i skinn eller microfiber?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekinosofa i skinn eller microfiber?

Jeg driver å skal kjøpe meg sofa til hjemmekinoen min. Har valgt å gå for Fnky sin Cinema 3seter, men er usikker på om jeg skal kjøpe den i skinn eller microfiber?

Er det noen som har noen gode råd/argumenter å komme med?

Microfiber er vel best med tanke på lyd, mens skinn er lettest å holde rent?

Ronny

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har selv 3 seter American i skinn fra FNKY. Jeg kjøpte den før microfiber var tilgjengelig. Men jeg ville nok valgt skinn igjen rett og slett fordi jeg liker den finishen veldig godt. Det sagt så har jeg ikke sett noen av FNKY-modellene i microfiber personlig. Men på bilder synes jeg ikke den sorte microfiberen er spesielt pen.
    Jeg har derimot sett brun microfiber på Bohus. Der har de Delphi recliner, både stol og sofa i denne utførelsen. Det syntes jeg så riktig så lekkert ut. Det minnet veldig om en slik litt slitt skinnutførelse. Jeg trodde det var skinn til jeg kom helt innpå.

Jeg personlig synes skinn ser mye bedre ut og føles mye mer eksklusivt enn en stoffsofa. Den sorte microfiberen synes jeg ser ut som en stoffsofa. Kanskje den ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder?
    Den brune microfiberen synes jeg ser veldig bra ut. Denne ville jeg vurdert om den var tilgjengelig.

Hvor mye det har å si for lyden vet jeg ikke...

Hjemmekinosofa i skinn eller microfiber?-delphi-recliner-brun-microfiber-jpg

DELPHI Recliner - Bohus

Hjemmekinosofa i skinn eller microfiber?-delphi-reclinersofa-brun-microfiber-jpg

DELPHI Recliner sofa - Bohus

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •