Søker DVD&bluray hylle

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Søker DVD&bluray hylle

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe en bra hylle/reol til DVD, bluray og CD?

Jeg ønsker meg sånn enten 120cm eller 190-200cm høy, 20-25cm dyp, 60-80cm bred. Med mange justerbare hyller slik at hyllene kan passe perfekt til DVD, bluray eller CD.

IKEA har "Bestå" systemet sitt, men for det første er de store skapene 40cm dype. For det andre tenker de tydeligvis ikke på oss med bluray siden det ofte ikke går opp i hylleinndelingen. Benno hyllen er slik. Den er supersmal (16cm) og går ikke opp med bluray.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate Willms sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Oslo
    Poster
    591
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas
    Er det noen som vet hvor man kan kjøpe en bra hylle/reol til DVD, bluray og CD?

Jeg ønsker meg sånn enten 120cm eller 190-200cm høy, 20-25cm dyp, 60-80cm bred. Med mange justerbare hyller slik at hyllene kan passe perfekt til DVD, bluray eller CD.

IKEA har "Bestå" systemet sitt, men for det første er de store skapene 40cm dype. For det andre tenker de tydeligvis ikke på oss med bluray siden det ofte ikke går opp i hylleinndelingen. Benno hyllen er slik. Den er supersmal (16cm) og går ikke opp med bluray.
    Hei
    Slet veldig med å finne slike hyller selv, og det nærmeste ble en Ikea hylle i Bestå-serien. Den er dog 120cm bred, og kun egnet til Blu-ray. Kjøpte selv to slike, og snekret mine egne hyller til resten av filmene.
    Min byggetråd

Onkyo TX-NR717 - Rotel RB-1070 - Klipsch RF-62, RC-62, RS-42, XTZ 99 w12.16 - BenQ W1300 - 100" DreamScreen V5 Basic DynaGrey

Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 3 stk av disse. Samme hyller som Willms, men 20 cm dype. Men de er 120 brede

BESTÅ Hylle med dører - IKEA

Newcomer Rovik sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Frei
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med denne typen? LERBERG DVD-/CD-vegghylle - hvit - IKEA. Disse fåes i hvit eller grå farge. Kan monteres stående eller liggende.

Kommer muligens til å gå for disse selv, og skal montere de slik bildet i paint under viser.

Her er flere bilder:

Anyone have suggestions on a nice DVD/ Blu Ray rack or shelf?

What media shelves do you use? - Page 2

3 New IKEA Lerberg Steel CD DVD Wall Shelves Organize Decorate Shelf Gift | eBay
    * Dynabel SuperExact * SVS SB12-Plus * EAD (Theatre Master Ovation) * EAD (Theatre Vision P) * Monster Power HTS5100
    * Vincent SAV-P200 * Hitachi PJ-TX300 * Dreamscreen V1 Dynagrey alumotor 92"

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    IKEA har sluttet med "Bestå" i 192x60x20 målene, men de solgte dem i fjor når jeg kjøpte mitt.
    Nå får du som sagt bare 192x60x40.

Helt tullete.

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å lage noe selv? Har selv lagd en hylle i kveld ved hjelp av hobbyplater fra Biltema. 150cm høy og 80 cm bred og 20 cm dyp. , de har de breddene på biltema så måtte ikke sage en eneste gang (har mange flere alternativer også, sjekk Søk - Biltema.

Bare å skru fast. Har relativt lite erfaring med å snekre selv, men dette gikk relativt smertefritt og enkelt.

Det er samme avstand mellom hyllene selv om det ikke ser sånn ut... 23 cm. Kunne hatt en hylle til, men ville ha litt luft i mellom. Har sparklet skruehullene, og skal males i samme farge som veggene i kinoen.
    -februar20_-058a-jpg

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    IKEA har sluttet med "Bestå" i 192x60x20 målene, men de solgte dem i fjor når jeg kjøpte mitt.
    Nå får du som sagt bare 192x60x40.

Helt tullete.
    Ja. Det var det jeg trodde. Jeg synes å huske at de hadde store hyller med 20 dybde. *sukk*

Sitat Opprinnelig postet av Wessey
    Hva med å lage noe selv?
    Det er en mulighet. Kunne gjerne tenkt meg noe med ferdig finish. Ikke fordi det ikke er vanskelig å male selv, men man må nesten spraylakke dersom man skal ha en bestandig overflate. = Arbeid og plass.

Hvordan er bestå bak? Går bakplata i et forhåndsfrest sport? Kan man kappe/ribbe et stort 40 skap ned til et 20 skap?
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •