Liten hylle til TV-benk??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Alekhoff sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Liten hylle til TV-benk??

Hei,

Lagde en liten skisse i SketchUp, tenkte det ble litt letter å se hva jeg mente da! Jeg er på utkikk etter en hylle til å holde styr på kabler, eller eventuelt ruter og modem i hver sin seksjon.

Bilde 1: viser bare hvordan TV-bordet mitt ser ut.

Bilde 2: Viser hvordan "hyllen" er montert over den øverste hyllen. der kan jeg for eksempel oppbevare ruter, og modem over hyllen på andre siden.

Bilde 3: Viser bakfra(er bare sånn jeg har sett for meg, trenger ikke å se sånn ut!

Hvis noen har sett noe sånt, hadde det vært supert!

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne kanskje tenkt meg at det enkleste var og har fulle side vegger på hylla som festes rett i bord plata med noen skruer og kanskje noe lim sånn i tilfelle også droppe selve bakplata (slipper du og sage\frese store hull til kabler)

Absolutt god ide, gudene veit det kan komme til og trengs noe sånt for mindre dingser og.

Var sånn sett og kikka på en tv benk sjøl, men det jeg fant som var ca specs jeg ville ha kosta mer enn tv'n, en tur til biltema og jeg har lagd min egen til under 700 kr :P
    Dog den ser jo ikke helt proff ut, kommer sikkert av at jeg ikke har rørt noe sånt siden sløyden på ungdomskolen

Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Kunne kanskje tenkt meg at det enkleste var og har fulle side vegger på hylla som festes rett i bord plata med noen skruer og kanskje noe lim sånn i tilfelle også droppe selve bakplata (slipper du og sage\frese store hull til kabler)
    Der er du inne på noe, jeg vil egentlig bare ha et sted å gjemme ruteren og modemet inn i TVbordet på, ettersom jeg ikke vil ha det på gulvet eller under sofaen.
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Var sånn sett og kikka på en tv benk sjøl, men det jeg fant som var ca specs jeg ville ha kosta mer enn tv'n, en tur til biltema og jeg har lagd min egen til under 700 kr :P
    Dog den ser jo ikke helt proff ut, kommer sikkert av at jeg ikke har rørt noe sånt siden sløyden på ungdomskolen
    Nei det er skikkelig vanskelig å finne en TV benk som passer og til en rimelig penge. Men jeg gikk til slutt til innkjøp av HiFi klubben sitt modul tv-bord, så jeg kan bare bygge videre på det uten noe stres!

Jeg har ikke så mye av arbeidsbenker og garasjer å jobbe i, så det hadde vært digg med noe som var ferdig til å bare skrues inn!

Ingen som vet om noe sånt?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har ikke jeg noen bedre halvdel til og stoppe meg så jeg tok en liten skrivepult jeg hadde stående og stå 50cm fra senga og sagde og pussa

Kunne kanskje lagt ut noen bilder men sitter og venter litt på når arbeidslysta kommer igjen og jeg får malt stua, nå ser det ikke ut.
    Det hele blei sånn sett en enkel benk jeg lagde siden jeg har forsterker og div stående til siden.

Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, er jo faktisk gøy å lage selv! Får søke litt til rundt på det store nettet, og hvis jeg ikke finner noe så får jeg bare lage noe selv

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0