Hjemmekino sofaer fra FNKY.no? - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  4
Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 181
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Flay Vis post
    Bra dette, hvor i landet kan den hentes ?
    Hokksund, midt mellom Kongsberg og Drammen.

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drar denne opp igjen jeg, er folk fremdeles fornøyde med sofaene sine nå som de har dratt på seg noen år siden tråden ble startet?

Ser de finnes i microfiberutgave også, iallfall American som jeg har øverst på ønskelista. Noen som har denne utgaven i eget hjem?

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei. Men tittet litt på den selv. Ser god ut
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O Vis post
    Drar denne opp igjen jeg, er folk fremdeles fornøyde med sofaene sine nå som de har dratt på seg noen år siden tråden ble startet?

Ser de finnes i microfiberutgave også, iallfall American som jeg har øverst på ønskelista. Noen som har denne utgaven i eget hjem?
    Har hatt min i et par år - ikke vært ekstremt mye brukt, men ser antydninger til slitasje på skinnet der hvor det "gnukkes" mest (hvis det er lov å si) I tillegg har fotskammelen litt sig på den siden jeg oftest har føttene; liker tydeligvis ikke skjevbelastning.

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det frister iallfall stort med en 4-seter American i sort microfiber... Litt mer stell på kino-rommet nå så blir det nok en bestilling tenker jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 2 stk amerikanske stoler, samt 3-seteren i sort mikrofiber, har ikke brukt det mer enn ca 6 mnd så langt, men godt fornøyd Kvalitetsfølelsen er bra, gode å sitte i, men mangler litt på hodestøtten til å være helt perfekt, men merkes lite synes jeg.
    Glimrende møbel til prisen

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det bestilling av sofa 4-seter American i microfiber. Hadde et lite problem da nettbutikken ikke ville la meg bestille uten ekstra midtbord til 1500kr. Sendte en mail i går kveld til support om dette, og fikk svar tidlig i dag morges. Da hadde de gått inn å gjort om på dette i nettbutikken, og da kunne den legges inn som den skulle. Så da ble det korrekt bestilling, og fikk tilbakemeldingsmail på at denne sendes på mandag.

Kjapp og god service så langt

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til de som har bestilt mikrofiber; kan dere komme med en kommentar rundt stoffet? Er det behagelig å sitte i? Ville du bestilt det samme på nytt.

Jeg står på nippet til å bestille en sofa, snakket akkurat med selger. Forøvrig veldig serviceinnstilt og behjelpelig. Jeg er litt i tvil om jeg skal ta en 3 eller 4 seter. Rommet er ganske nøyaktig 4 meter bredt og jeg bekymrer meg litt for plassen. De som sitter ytterst vil jo måtte sitte ganske skrått på lerretet som er på 103 tommer. Fra bakvegg til lerret er det 4 meter.

Hva vil dere anbefale?

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd at ikke dette spørsmålet kom 2-3 uker senere, da kunne jeg gikk en temmelig grei tilbakemelding. Har bestilt den samme, og rommet er rett over 4m bredt (ca 420). Med ca 350cm fra bakvegg til lerret, som er 227cm bildebredde på (rett over 100" 16:9).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, der kan du se. Kanskje jeg skal utsette å bestille til du får din så jeg får høre tilbakemeldingen.

Det er American du har bestilt?

-R

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    American 4-seter i microfiber ja. Den kommer i morgen - men projektor tar kanskje mer enn et par uker før er på plass/kinorommet står ferdig.

Kan iallfall gi en tilbakemelding på trekket og sittekomfort etc når den er i hus.

12. Liker sirant har likt denne posten
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært kjempefint hvis du kunne gjort det.

Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg vil ha en Ebony eller American. Synes fotskammelen på Ebony ser bedre ut, men siden jeg ikke får prøvd noen av dem er det jammen vanskelig å si.

-R

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    6 kolli og 150kg står det forresten på pakkesporingen. Godt det bare skal ned i en kjellerstue

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe så tung ja
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rassmussen Vis post
    Til de som har bestilt mikrofiber; kan dere komme med en kommentar rundt stoffet? Er det behagelig å sitte i? Ville du bestilt det samme på nytt.

Jeg står på nippet til å bestille en sofa, snakket akkurat med selger. Forøvrig veldig serviceinnstilt og behjelpelig. Jeg er litt i tvil om jeg skal ta en 3 eller 4 seter. Rommet er ganske nøyaktig 4 meter bredt og jeg bekymrer meg litt for plassen. De som sitter ytterst vil jo måtte sitte ganske skrått på lerretet som er på 103 tommer. Fra bakvegg til lerret er det 4 meter.

Hva vil dere anbefale?
    Jeg hadde skinn tidligere og valgte Microfiber denne gangen pga egenskapene stoffet har kontra skinn i forhold til lyd.
    Har unge, så jeg har valgt å forsegle stoffet med et stoff jeg bruker på tepper og stoff bilseter. (Men ikke dynk stoffet for mye)
    Har allerede reddet stoffet et par ganger fra vin og brus -samt det er litt enklere å fjerne flekker hvis de oppstår.
    Når det er sagt så er jo skinn/skai endel lettere å holde, samt mest sannsynlig mer holdbart.
    Vil si mine møbler , 1 stk 3-seter og 2 stk stoler er godt brukt siden tidlig i sommer og er fortsatt veldig godt fornøyd.
    ikke ekornes, men for prisen meget bra og også rask og god service.

17. Takk rassmussen takket for denne posten
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk til dem som deler tilbakemeldinger, det setter jeg pris på.

Jeg var i ferd med å bestille en 4 seter American i går, men jeg klarte ikke bli helt enig med meg selv om jeg heller bør gå for Ivory. Jeg synes fotskammelen ser litt bedre ut på denne, kanskje noe mer forseggjort modell, men jeg vet ikke om dette er tilfelle.

Stemmer det at på American, hvis midtsete står helt inntil veggen, så har du 40 cm klaring på sidene? Jeg vet at den må ha ca 10 cm, men bare for å enklere forklare hva jeg mener. Det er vel egentlig her jeg ikke helt klarer å bestemme meg. Det er en klar fordel for meg å ha denne klaringen, da slipper jeg å stresse med å flytte bakhøyttalere. Da er det plass til dem der de står i dag.

-R

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke helt hvor du mener når du sier 40cm klaring på sidene, men om man går ut fra toppen av midtsetene, og så måler seg fram til bunnhjørnene av sidene, så kanskje ja..

Men til toppen, som vel er det målet en må gå ut fra for å finne klaring til objekter rundt, så er det knapt 20cm. Lista er lagt rett ned fra toppen av midtsetene, og toppen på endesetene er da ca 20cm lenger framme. Men legger man de ned så blir det ennå mindre klaring på topp.

Nok deler å sette sammen

Synes den er fin i microfiber jeg. Den er ikke så kullsvart som man får inntrykk av på hjemmesiden:

20. Liker rassmussen, TorTorden har likt denne posten
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Suverent!

Har nå bestilt en fireseters american i mikrofiber jeg også. Er jeg heldig dukker den opp før helga...

-R

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har montert rumperistere i sin sofa? Kunne vært gøy å fått prøvd hvordan det virker.

-R

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Frogner, Sørum
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer litt på hva slags bord dere evt har foran disse? Bilder?

Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •