Hjemmekino sofaer fra FNKY.no? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  4
Side 7 av 10 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 181
    Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er selv på jakt etter gostoler foran tven, likte FNKY sofa'ene,
    ser på denne Kinosofa - 3 seter AMERICAN, Microfiber - Hjemmekinomøbler | Fnky furniture | Fnky
    Er denne like god å sitte i som det ser ut som på bilde, synker man lissom litt det? Noen som vet hvordan microfiber sofaene er vs skinn ? Blir disse stygge fort? Loete? Lite fan av skinn, derfor vurderer jeg microfiber

Eller er denne versjonen Kinosofa - 3 seter CINEMA Microfiber - Hjemmekinomøbler | Fnky furniture | Fnky bedre? Noen som kan gi meg noen bilder av de om noen har dem ?
    Klipsch RF-7 II, Klipsch RC-64 II, Klipsch RS-62 II | XTZ Cinema 3x12" | Onkyo PR-SC5509 | Emotiva XPR-2 | Emotiva XPA-3 | Panasonic DMP-BDT330 | Samsung UE55F8005 | DarbeeVision | PS3 & PS4 | Chromecast v2 | Harmony Touch | Nettside

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Woop Woop
    Klipsch RF-7 II, Klipsch RC-64 II, Klipsch RS-62 II | XTZ Cinema 3x12" | Onkyo PR-SC5509 | Emotiva XPR-2 | Emotiva XPA-3 | Panasonic DMP-BDT330 | Samsung UE55F8005 | DarbeeVision | PS3 & PS4 | Chromecast v2 | Harmony Touch | Nettside

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kinosofa - 3 seter CINEMA Microfiber - Hjemmekinomøbler | Fnky furniture | Fnky

Har denne noe form for buet vinkling mot senter(tven)?

Som det ser ut som AMERICAN versjonen har?

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ingen som har en hjemmekinostol fra FNKY.com og selge meg?

Send meg en evt. PM

Fredrik

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Noen som har 4 seter med loveseat i midten?

AMERICAN 4-SETER, SORT SKINN - 4-seter kinosofa - Kinomøbler

Hvordan er det å sitte mitt i denne for å få sweetspot om en ikke er 4 personer? (selvfølgelg at seteryggen er justert likt.)

Noen i Oslo omerådet som har American, ev Cinema modellen som kunne tenke seg å vise den frem?
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Active
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har denne og en skinke på sete 2&3 oppfattes ikke som noe problem :roll: Det er ikke noen kant mellom sete 2&3 som gnager.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Halair
    Jeg har denne og en skinke på sete 2&3 oppfattes ikke som noe problem :roll: Det er ikke noen kant mellom sete 2&3 som gnager.
    Er du fornøyd med kvaliteten? God å sitte i?

Active
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Totalinntrykket mitt av American er bra, mye sofa for pengene.
    Sofaen føles (er) lettere og spinklere enn f.eks Ekornes men sitte/liggekomfort er god. Savner nakkestøtte når den er helt tilbakelent men det fikses lett med en pute.

Vi valgte sort skinn da vi har en skokk med unger, vaskbarhet er prioritert. Skinnet knirker litt hvis du vrir deg i setet men det er mykt og pent. Uten unger hadde jeg valgt mikrofiber

Kjører du forbi Sandefjord så er ikke visning noe problem, jeg holder hus 5min fra E18/Torp.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Halair
    Totalinntrykket mitt av American er bra, mye sofa for pengene.
    Sofaen føles (er) lettere og spinklere enn f.eks Ekornes men sitte/liggekomfort er god. Savner nakkestøtte når den er helt tilbakelent men det fikses lett med en pute.

Vi valgte sort skinn da vi har en skokk med unger, vaskbarhet er prioritert. Skinnet knirker litt hvis du vrir deg i setet men det er mykt og pent. Uten unger hadde jeg valgt mikrofiber

Kjører du forbi Sandefjord så er ikke visning noe problem, jeg holder hus 5min fra E18/Torp.
    Takk for. Er jeg på de kanter tar jeg kontakt. Hadde vært fint å sett den før ev bestilling.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestile EL Ivory med el.justering, massasje, koppholdere me kjølere mm.
    Kvaliteten på skinnet er av meget god kvalitet, godt å sitte i og god brer seg godt om skinka
    Men kvaliteten på resten var ikke hva jeg hadde forventet meg..

Er kunstskinn på rygg/midtkonstoll etc og når jeg kjører setene i liggestilling så gnur skinndelen noe grusomt mot kunstsinndelen..

Massasje delen er grusomt unødvendig, er bare 2 løse puter ish 8x8cm i størrelse, som ligger mellom seteryggen som man kan ta ut,
    og plassere der man vil.
    Ser ikke helt poenge da det blir utrulig ubehaglig å ligge mot noe hardt som vibrerer..

Kjølingen i koppholderen er bare en liten vifte som blåser mot et metall underlag som glasset står på, og etter bare 1mnd i bruk så bråker viften(e) så mye at det forstyrrer når man ser film og gjør selve funksjonen ubrukelig.

Itilleg så er det problemer med skinnegangen fra motor til rygg/sete som gjør at stolen låser seg i gitt stilling, noe som er utrulig irriterende..

Anbefaler ikke di elektriske stolene iallefall!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2013
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Är det någon som jämfört Cinema och America och kan berätta vad som är skillnaden, annat än utseende?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er ein som selger Odyssey 3 seter skinn. Korleis er desse? Ser dei kun har 1 seter på fnky no. Korfor det?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer en American Peti 3-seter. Men sliter med å bestille før jeg har sett den, da jeg har lange bein og det blir fort en vond sittestilling om sofaen ikke er proposjonert som meg.

Derfor skulle jeg gjerne hatt hjelp til å ta noen mål, før ev. jeg bestiller.
    * Avstand fra gulv til toppen av sete.
    * Avstand fra dybde på sitte område, dvs avstand fra tuppen på setet til ryggstøtte.
    * Høyde på ryggstøtte.

I tillegg lurer jeg på om nakkestøtten er god, da jeg liker å være uanstrengt i nakken når jeg ser på film.

Newcomer Flay sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare sendt en mail til de, de pleier å svare raske tilbake.
    HiFi: Lyngdorf Tdai 2200 RP A/D, SDA 2175. Fosgate Signature phono stage. Pro-Ject Xtention 10 evo. Lyngdorf CD-1. Sonos (flere) Lyngdorf BW-1. B&W CM8. Van den hul kabler.
    Home cinema Under construction 23m2: Receiver yamaha RX-A3060 + RX-V673,PANASONIC DMP-UB900 4K UHD BLURAY, Jamo d500 7.2.4. Projektor Epson TW7300. Lydtransparent lerret 300 dreamscreen V5.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2014
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor store er forpakningene til disse sofaene? Kinorommet mitt er en loftstue med en kinkig trapp og en dør med 70cm bredde. Får jeg dem inn?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stolene kommer i to esker, rygg og sete i hver sin. I tillegg kommer også midtseksjonene i egne esker. Allikevel er eskene til setene ganske store, slik at du muligens må pakke dem ut før du får dem inn.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vu-caN Vis post
    Jeg vurderer en American Peti 3-seter. Men sliter med å bestille før jeg har sett den, da jeg har lange bein og det blir fort en vond sittestilling om sofaen ikke er proposjonert som meg.

Derfor skulle jeg gjerne hatt hjelp til å ta noen mål, før ev. jeg bestiller.
    * Avstand fra gulv til toppen av sete.
    * Avstand fra dybde på sitte område, dvs avstand fra tuppen på setet til ryggstøtte.
    * Høyde på ryggstøtte.

I tillegg lurer jeg på om nakkestøtten er god, da jeg liker å være uanstrengt i nakken når jeg ser på film.
    Jeg fikk svar.
    Høyden fra gulv til toppen av pute er 47 cm. Det regner jeg som en veldig fin høyde, da typisk ubehagelige designsofaer har 35-40cm. Men da sitter man med knærne til værs og nærmest i fosterstilling. 47cm høres bra ut.
    Høyden på ryggstøtte er ca 60 cm. Den sofaen jeg har i dag som jeg ikke orker å sitte på har ca 42cm. Gleder meg til 60.

Ja jeg bestilte sofaen

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har begynt å pusse opp kjelleren og er nødt til å kvitte meg med en del ting. Jeg har en strøken American 3-seter i sort skinn jeg ønsker å kvitte meg med til halv pris om noen skulle være interessert.

Newcomer Flay sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM Vis post
    Jeg har begynt å pusse opp kjelleren og er nødt til å kvitte meg med en del ting. Jeg har en strøken American 3-seter i sort skinn jeg ønsker å kvitte meg med til halv pris om noen skulle være interessert.
    Bra dette, hvor i landet kan den hentes ?
    HiFi: Lyngdorf Tdai 2200 RP A/D, SDA 2175. Fosgate Signature phono stage. Pro-Ject Xtention 10 evo. Lyngdorf CD-1. Sonos (flere) Lyngdorf BW-1. B&W CM8. Van den hul kabler.
    Home cinema Under construction 23m2: Receiver yamaha RX-A3060 + RX-V673,PANASONIC DMP-UB900 4K UHD BLURAY, Jamo d500 7.2.4. Projektor Epson TW7300. Lydtransparent lerret 300 dreamscreen V5.

Side 7 av 10 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •