Hjemmekino sofaer fra FNKY.no? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  4
Side 5 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 181
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

fnky

Kanskje jeg tar feil, men jeg deler bare MINE erfainger med fnky. Så får dere like det eller ei.

Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    At du bruker ord som "fanatisk fornøyde kunder", synes jeg sier sitt. Jeg opplever ingen som "fanatisk fornøyde" her, bare at ingen kjenner seg igjen i det du skriver. De stolene dine så jo ut som de hadde blitt kastet ut fra et fly.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er uansett lov å mene både for og imot denne leverandøren så lenge innleggene er saklige. Bli ferdig med denne saken og gå videre i tråden. Verre er det ikke gutter
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lykke til !

Stein Frode Ertzeid !

Active
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte en 4-seters Amerikan Leather medio November 2012 (sånn ca) og valgt modell var da ikke på lager, ETA 17/12. Bestilling ble lagt inn og ordrebekreftelse kom kjapt. Når levering nærmet seg kom det oppdatert leveringsinformasjon, i tråd med tidligere estimat. Etter at Bring overtok forsendelsen kom det raskt løpende informasjon per sms/epost.

Tirsdag 18/12 kom sofaen på døren, godt strappet på en europalle 8)

Brukte en time på å bære ned samtlige esker fra garasjen, åpne eskene og montere sofaen ferdig - enkelt og greit!

Førsteinntrykket av sofaen er helt kurant, god og myk å sitte i. Kvalitet virker også å være i stil til pris :-D

Mvh Haldor

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Halair
    Bestilte en 4-seters Amerikan Leather medio November 2012 (sånn ca) og valgt modell var da ikke på lager, ETA 17/12. Bestilling ble lagt inn og ordrebekreftelse kom kjapt. Når levering nærmet seg kom det oppdatert leveringsinformasjon, i tråd med tidligere estimat. Etter at Bring overtok forsendelsen kom det raskt løpende informasjon per sms/epost.

Tirsdag 18/12 kom sofaen på døren, godt strappet på en europalle 8)

Brukte en time på å bære ned samtlige esker fra garasjen, åpne eskene og montere sofaen ferdig - enkelt og greit!

Førsteinntrykket av sofaen er helt kurant, god og myk å sitte i. Kvalitet virker også å være i stil til pris :-D

Mvh Haldor
    Gratis:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Er det noen som har prøvd American microfiber 3 seter'n til fnky. Vurderer å kjøpe den og kanskje 2 seter'n til min kommende hjemmekino. Ser fin ut på bilde iallfall

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BromZ
    Hei! Er det noen som har prøvd American microfiber 3 seter'n til fnky. Vurderer å kjøpe den og kanskje 2 seter'n til min kommende hjemmekino. Ser fin ut på bilde iallfall
    Jeg har prøvd den, og den er veldig god å sitte i og ser bra ut. Jeg tenkte egentlig å ha 3 tresetere til min nye kino. Den er dog kun god for de som ikke er lange. Jeg er 193, og den ble dessverre for kort for meg. Jeg har det problemet med de fleste reclinere. Valget mitt falt derfor på Odyssey, også fra FNKY, som passer mye bedre for oss langdradde. Er du litt kortere enn meg, er det etter min mening et godt valg med American.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Paradiso
    Jeg har prøvd den, og den er veldig god å sitte i og ser bra ut. Jeg tenkte egentlig å ha 3 tresetere til min nye kino. Den er dog kun god for de som ikke er lange. Jeg er 193, og den ble dessverre for kort for meg. Jeg har det problemet med de fleste reclinere. Valget mitt falt derfor på Odyssey, også fra FNKY, som passer mye bedre for oss langdradde. Er du litt kortere enn meg, er det etter min mening et godt valg med American.
    Jeg er bare 176 i sokkelesten, så da kan det være håp kanskje. Beste hadde vært å prøve sittet den. Men er vel ingen forhandlere i nærheten her.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke hvor "her" er for deg. De har butikk med modellene utstilt i Vennesla, like utenfor Kristiansand.

American microfiber er jo et billig alternativ, som du også kan returnere hvis du not formodning ikke skulle være fornøyd. Jeg bør dog nevne at den er veldig myk, så du må like å synke litt ned i sofaen for å like denne. Jeg likte den som nevnt godt. Noen liker kanskje sofa som er enda mer fast i fisken. Du må se hva du foretrekker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Paradiso
    Jeg vet ikke hvor "her" er for deg. De har butikk med modellene utstilt i Vennesla, like utenfor Kristiansand.

American microfiber er jo et billig alternativ, som du også kan returnere hvis du not formodning ikke skulle være fornøyd. Jeg bør dog nevne at den er veldig myk, så du må like å synke litt ned i sofaen for å like denne. Jeg likte den som nevnt godt. Noen liker kanskje sofa som er enda mer fast i fisken. Du må se hva du foretrekker.
    Takk for et godt svar. Et stykke til Vennesla fra meg. At den er myk er greit for meg, bare den holder formen. Jeg vil helst ha microfiber fremfor skinn i kinoen.

Er i byggefasen på huset mitt, regner med å flytte inn til sommer'n, så jeg har litt tid enda før jeg må bestemme meg. Men jeg likte utseende å prisen på den.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da har du jo litt tid ennå å tenke på. Jeg tror dog ikke du finner noen billigere hjemmekino-sofaer enn hos FNKY, og de virker solid bygget. Ekornes er antakelig noe bedre, men også til tredobbel pris.

Eierne er forresten veldig hyggelige, og kan trygt anbefale kjøp hos FNKY. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom på en ting til, er det kurant å montere rumperistere på disse?, må sikkert modifiseres litt under kanskje? Ser ut som folk stort sett er fornøyde, må jo ta prisen til betraktning og, forventer at ekornes er bedre, selvom jeg har prøvd dyre sofaer jeg ikke har syns har vært gode.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom på en ting til, er det kurant å montere rumperistere på disse?, må sikkert modifiseres litt under kanskje? Ser ut som folk stort sett er fornøyde, må jo ta prisen til betraktning og, forventer at ekornes er bedre, selvom jeg har prøvd dyre sofaer jeg ikke har syns har vært gode.
    Det vet jeg ikke. Vil tro det går greit.

Skal absolutt ikke ta for gitt at Ekornes er bedre. Man får oftest det man betaler for, men ofte betaler man også mye ekstra for veletablerte merkenavn, uten at kvaliteten følger prisnivået.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har heller ikke prøvd å montere rumperisteren, men Thomas hos FNKY påstår at de har romperistere på lager. Etter hva jeg kan se så er understellet solid nok til å feste en romperister, og da er det vel egentlig bare Clark som gjelder, er det ikke?
    Ser forresten at de får inn elektrisk versjon av American: Kinosofa - 2 seter EL AMERICAN, Leather - Hjemmekinomøbler | Fnky furniture | Fnky
    Litt dyr, men den kan bli spennende. Si ifra dersom noen får prøvd den. Kanskje du "Paradiso", dersom du bor rett i nærheten? Jeg bor i Sunnmøre, så testing blir tungvint for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hatt Flipp sofaen en stund som kunne delt noen erfaringer? Vurderer å kjøpe denne, men lurer på hvordan den er i forhold til Las Vegas serien til Bohus. Holder den seg bra over tid?

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertStoroy
    Stein Frode Ertzeid !
    :idea: Dynavoicekopimannen! :roll:

Han solgte jo i sin tid seriøs Hi-Fi på Pathetique.

Newcomer Rovik sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Frei
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer også på å handle kino stoler fra Funky når den tid kommer.
    * Dynabel SuperExact * SVS SB12-Plus * EAD (Theatre Master Ovation) * EAD (Theatre Vision P) * Monster Power HTS5100
    * Vincent SAV-P200 * Hitachi PJ-TX300 * Dreamscreen V1 Dynagrey alumotor 92"

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Grunger
    Noen som har hatt Flipp sofaen en stund som kunne delt noen erfaringer? Vurderer å kjøpe denne, men lurer på hvordan den er i forhold til Las Vegas serien til Bohus. Holder den seg bra over tid?
    Har hatt flipp sofaen en god stund nå. fungerer kjempegodt hos meg i hvert fall. Eneste jeg har å utsette er at skammelen kan være litt vanskelig å få i lås igjen. Dvs at man må ta i litt med beina for å presse den i lås.

Når det kommer til kvalitet vil jeg si at den er omtrent identisk med den som selges hos bohus, både kvalitet og sittekomfort virker helt lik etter å ha inspisert las vegas på bohus.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Da blir det nok en Flipp på meg .

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har American fra FNKY, og den fungerer innmari bra. En kammerat av meg kjøpte ett par Flipp sofaer fra FNKY. Begge er av merket LB. Jeg har vurdert dem i forbindelse med et av gutte-rommene. Jeg finner ingen ting ved Las Vegas modellen som er bedre enn LB sin variant. Kameraten min, Bjørn, har hatt sin i 2 år nå. Den er like fin. For ett års tid siden røyk den ene recliner wieren. Da fikk han ny av FNKY. Ikke verst det, altså.
    men jeg lurer litt på de nye elektriske sofaene fra FNKY; har noen av dere kjennskap til dem? Hjemmekinomøbler - Fnky furniture | Fnky

Side 5 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •