Hjemmekino sofaer fra FNKY.no? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  4
Side 4 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 181
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fortsatt meget fornøyd med min american 3 seter som jeg kjøpte i mars. Anbefales.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du finner ikke nakkestøtta å være i svakeste laget når du lener deg bakover? Hvor lang er du?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpte 2 seter AMERICAN kinosofa

Fjernet

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertStoroy
    I all verden for noen vrak? Vi har brukt våre Oddyssey nærmest daglig siden mars og de ser like bra ut enda. Ikke tegn til slitasje på huden/skinnet og ingen problemer med fotskammel. Stivelsen inne i armlenene har knekt, men det har null å si på komforten eller utseende.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer oledole79 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en American 3 seter.. Og rett etter jeg kjøpte såg jeg samme sofaen hos Skeidar (da noen tusen dyrere) er rimelig sikker på at de var identiske

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel etter og ha lest alt det der, så var nå ikke du akkurat HYGGELIG...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dårlig kvalitet ! Begge stolene og fotskammel ødelagt 6 mnd. bruk. Har prøvd reklamasjon men leverandør påstår at slitasjen ikke kommer av "normal" bruk. HOLD DERE UNNA !
    Dette var en merkelig historie. Jeg har selv American 3-seter som jeg har hatt i 7-8 måneder. Den er i daglig bruk blant annet av en 3-åring som av og til bruker sofaen som turnstativ. Allikevel ser sofaen helt ny og ubrukt ut. Jeg synes sofaen virker å ha svært høy kvalitet. komforten synes jeg også er god, men med et ankepunkt. Jeg synes ikke jeg får god nok nakkestøtte når jeg legger seteryggen bakover. Men dette har jo ingenting med byggekvaliteten å gjøre. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan skadene dine kan ha oppstått...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også hatt American 4 seter i et års tid. Ser fortsatt ut som ny. Klarte riktignok å flise opp en wire til mekanismen for å felle ned ryggen, men FNKY sendte meg en ny kabel samme dag som jeg sa fra. Jeg har bare opplevd topp service derfra.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i all verden har skjedd med den 2 seteren? Du har muligens fått en mandags sofa! FYKY ser jo også ut til å være oppriktig overrasket over bildene.
    Hadde dette vært gjengs med denne modellen, så tror jeg nok forumet her og andre steder på nettet hadde vært fylt opp med tilsvarende negative poster.

Jeg har American 3 seter og den brukes ofte. Den ser ut som ny for min del og jeg er så langt veldig fornøyd. Jeg har heller ingenting å utsette på nakkestøtten, men nå er jeg 1.76 på sokkelesten. Så det kan muligens være mer ett ankepunkt for høye personer. Ikke vet jeg?

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det du har gjort med sofaen? Den er jo herjet i stykker så til de grader (facebook bilder) metall går ikke bare i stykker slik (knekt tvers av uten at det verken er i ett sveisepunkt eller på en tynn konstruksjon) ikke er det antydninger til defekter i metallet heller, såvidt jeg kan se (luftbobler o.l.

Jeg har bare kjempegode erfaringer med fnky (både på kjøp og service, det inkl reklamasjon på vare) den sofaen der ser jo ut til å ha vært gjennom en fyllefest av dimmensjoner...

Noe spesiell grunn til at du ikke lar fnky få komme å se på produktet?
    Det tilbudet vil nå jeg kalle svært god service. Forventer du at de bare skal refundere pengene basert på bilder av en sofa som ser slik herja ut?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forørig to stk fnky flipp og er kjempefornøyd sålangt.

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg leste dette i morges så var jeg skeptisk til historien og bildene jeg fikk se. Å gå så sterkt mot en leverandør uten å godta deres mer en rimelige imøtekomster tyder på at det er du som er årsaken til problemet.

Slik oppførsel minner meg om folk som er "kokt" (har brukt stimulerende stoffer for lenge i strekk).

Men bevares, jeg kan ta feil.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke skjønne hvordan det i hele tatt er mulig å herpe de stolene såpass mye. At dette skal være normal slitasje fra et halvt års bruk, skjønner jeg mildt sagt meget godt at leverandøren stiller seg spørrende til.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjernet

Newcomer Swiffer sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min odyssey ènseter forrige uke. Godt fornøyd sålangt. Samme byggekvalitet som de rimelige alternativene i ordinære varehus.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at jeg avviste besøket var at produsenten nektet å oppgi verken navn eller telefonnr. til vedkommene.

------------------------------------------------------------------------
    Er det så relevant da? Regner med de ville ha en tredjeparts til å se på skaden, hvorfor skal du da ha kontaktinformasjon mot denne personen da han bare er der for å estimere hva som kan ha skjedd, og om dette dekkes mot garanti?

Dette ville vel du uansett kunne snakket med han om når han kontaktet deg.

Må ærlig innrømme at i dette tilfellet virker du som en vanskelig kunde.
    Hadde det vært meg som jobba hos fnky hadde jeg bare snudd ryggen til for noe som var så tydelig herja med... At de er villig til å sende en mann for å få det sjekka burde du sett på som positivt.

Alternativet er jo at du drar til kristiansand med produktet... eller sender den til dem(dette blir dog dyrt for deg i frakt om konklusjonen er ugunstig bruk...)

Slik jeg ser denne saken så virker det som en ren svertekampanje rundt på forumet for å tvinge produsent til å gå med på noe urimelig... Tviler på forbrukerrådet vil ta saken din... I hvert fall ikke slik den er presentert her.

EDIT: noe spesiell grunn til at du har fjerna mange av innleggene dine samt bildene fra facebook sida? Og bare etterlatt ett innlegg der du ber folk styre unna? Greit at folk får ett innblikk i klagen din... Så får man dømme ettersom man selv vil:P

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg anbefaler at moderator fjerner alle innlegg fra RobertStoroy og relaterte svar fra denne tråden.
    Det er en "ikkesak" som ikke har noe å gjør med produktet vil jeg påstå.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Slett meg !

Det anbefaler jeg også ! fnky har visst for mange fanatiske fornøyde kunder her i dette forumet..

Sitat Opprinnelig postet av langtongting
    Jeg anbefaler at moderator fjerner alle innlegg fra RobertStoroy og relaterte svar fra denne tråden.
    Det er en "ikkesak" som ikke har noe å gjør med produktet vil jeg påstå.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Robertstoroy: det har vel heller litt med at de som har handlet hos fnky virkelig ikke kjenner seg igjen i dine påstander/erfaringer. Samt skaper seg ett eget inntrykk av de "bevisene" du har kommet med.

Merker også hva slags holdning som har vært til stede under mailkorrespondansen...

Spør du meg bør ikke noe fjernes, bare synd bildene og det andre er fjernet så personer som skal handle fra fnky kan virkelig gjøre seg ett inntrykk av din påstand "STYR UNNA"

En historie har alltid to sider...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det anbefaler jeg også ! fnky har visst for mange fanatiske fornøyde kunder her i dette forumet..
    At du bruker ord som "fanatisk fornøyde kunder", synes jeg sier sitt. Jeg opplever ingen som "fanatisk fornøyde" her, bare at ingen kjenner seg igjen i det du skriver. De stolene dine så jo ut som de hadde blitt kastet ut fra et fly.

Side 4 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •