Media-puff med nefellbar rygg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Media-puff med nefellbar rygg

Jeg husker å ha sett noen puffer som lot seg konvertere til en stol.

De var slik utformet at puten man satt på (når den var i puff form) var tredelt, og at den midterste delen kunne vippes opp for å danne stolryggen, mens dele på hver side da formet armlener.

Men jeg klarer ikke finne dem igjen, og lurer på om noen her kanskje vet hva jeg snakker om?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Darth Smeg
    Jeg husker å ha sett noen puffer som lot seg konvertere til en stol.

De var slik utformet at puten man satt på (når den var i puff form) var tredelt, og at den midterste delen kunne vippes opp for å danne stolryggen, mens dele på hver side da formet armlener.

Men jeg klarer ikke finne dem igjen, og lurer på om noen her kanskje vet hva jeg snakker om?
    Kanskje det er disse du tenker på?

http://avforum.no/forum/produkt-pris...mperister.html

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var det, ja!

Takker. Det er jo et fiffig design, men jeg lurer på om denne ikke er litt for bred for mine behov. Er det noen lignende, eller alternative løsninger ute og går?

Mine noe sære behov er som følger: Jeg ønsker å ha et slags flerbruks-rom, der hovedformålet er kino. Jeg har allerede en 3-seters reclinersofa, og ganske brukbart med plass frem til lerretet. Lerretet er ganske stort (150") slik at det henger ganske langt ned på veggen. Tipper det er ca. 60cm fra gulv til nedre kant av lerret.

Jeg ønsker også å kunne ha et bord og stoler av noe slag rundt, slik at rommet kan brukes til spilling og moro når det ikke er film på gang. Disse stolene må dermed kunne brettes ned så de ikke er i veien for lerretet. (Bordet er lavt nok, og kan demonteres og fjernes ganske lett). Tanken var at disse stolene også kunne snus, og danne en 1.rad i kinoen forann reclinerne. Men da må de være ganske lave.

MediaSeat ser ganske så passende ut, men de er 1m brede, noe som kanskje er i meste laget for mine behov. Skal måle litt i kveld og se.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat dette oppsettet, med reclinerere plassert bakerst og 2 stk mediaseat foran. Bruker mediaseat som bord når de ikke er i bruk som stoler.

Du har helt rett i at de er store, og jeg syns heller ikke de er spesielt gode å sitte i, men de er i alle fall lave nok til at de ikke er i veien for de på rad 2.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •