Løsing for Tv "på vegg"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Løsing for Tv "på vegg"

Hei alle sammen!

Har nå kommet fram til at TVen må opp på veggen grunnet plasskonflikt med senterhøytaler, men problemet er at i gipsveggen bak er det også en skyvedør. Det blir dermed vanskelig å skru noe fast i den.
    (men jeg er selvfølgelig åpen for forslag hvis noen skulle ha en god ide)

Noe Vogels PFF 1500 LCD/Plasma stand, AV-Connection A/S sånt hadde vært perfekt men koster alt for mye....

Jeg har til nå tenkt på to forskjellige løsninger, en hvor jeg fester noen enkle metalbeslag bak på tv-benken som jeg igjen fester tven i, også har jeg sett på noen enkle gulvstativ som kan stå bak benken, men alle jeg finner har både hyller og hjul og passer ikke helt til mitt bruk.

Vedlegg 78463

Er det noen der ute som har en løsning eller vet om noen produkter der ute som kunne vært aktuelt?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *bump

Virkelig ingen som har vært borte i dette før og har en smart løsning på dette?

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skeidar og bohus har ihvertfall tv bord med feste til tv i selve bordet. Avhenger helt av hvilke komponenter du skal i tv bordet.

Led TV-bord stort - TV og stereomøbler - Skeidar

Er ihvertfall et alternativ. Bordet er bredt og fint.
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har jeg sett på, men får ikke den bak den eksisterende tv-benken min :wink:
    Har vel nå gitt opp og ser at det muligens ikke finnes noen enkle gulvstativer til TV slik som jeg hadde forestilt meg her...(litt merkelig egentlig)

Går nå for å smelle den opp på gipsveggen med en blanding av Molly (høyre side), driva (venstre side) og en dæsj superlim. Så får vi se om ikke den henger der en stund

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er mulighetene til å skru noe fast på benken du har allerede?

Er alltid en mulighet å høre med nærmeste skole som har TIP-linjen, og få de til å lage en stor plate, med 2 4kant stål-armer gående oppover.
    Så plasserer du platen under benken, slik at kun de stålarmene går oppover.
    Da er det bare å feste tv'n til de armene =)

20x20 profil med 6mm frest spor i armen fungerer yppelig, så fester du bare M6 skruer med låseskiver mellom det opprinnelige festet og stålprofilene.

Benyttet meg selv av denne løsningen med stålprofilene, og det kunne ikke fungert bedre ^^,

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •