Recliner med innebygget kjølerom

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active Zcum sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Recliner med innebygget kjølerom

Morn

Jeg er av natur veldig lat av meg, og hater å måtte reise meg opp fra godstolen for å hente noe læskende til kroppen.

Så jeg tenkte at det må jo være mulig å bygge seg sitt eget lille kjølerom med plass til 3-4 flasker/bokser.

Men har ingen anelse på hva jeg må ha av materiale.

Noen som har anelse på hva slags materiale jeg trenger for å bygge denne latskapen?

Robin

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du vil ha aktiv kjøling blir det støyende og plasskrevende, som kanskje gjør at det koster mer enn det smaker?

Hvis ikke kan du handle noen kjøleelementer og lage ei hengslet trekasse du forer med isopor på innsiden (eller jackofoam, som smuler litt mindre) som du trekker med noe plast e.l. Plast for å hindre skader på isoporen etter kondens. Da har du imidlertid ulempen med å måtte gjøre godsakene klare før anvendelse - hente lesk, hente kjøleelementer fra fryseren, legge inn i boks, sette seg i godstol. Latskapsseieren er kanskje begrenset der også.

Siste alternativ jeg kommer på er en slik kjølebag til å koble i 12v uttak på bil. Med litt flaks finner du en som er av passende størrelse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •