Slettes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Slettes

Newcomer Impaler sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Slettes

Slettes

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette ser bra ut gleder meg til å se resultat.

Sp lenge du tenker på hva du eventuelt en dag kan putte inn i den også, så det blir fin størrelse mellom hyllene, kjipt og tenke at siden du bare har en effekt som er 15cm høy, tenk om du en dag får deg en som er 17 :P

Blir fine saker

Newcomer Impaler sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen endringer..

Slettes

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser fram til å følge med på dette prosjektet her, for jeg har også planer om noe i samme baner, blant annet strømskinneplass og med hjul for fremtrekk. Noen tanker jeg har gjort meg, i tilfelle det er relevant for deg også.

- Jeg har tenkt å la hyllene ikke gå helt frem til døra. Dette for å kunne minimere antall IR-extendere for å få full dekning med fjernkontroll. (Jeg kommer til å ha racket stående slik at jeg ikke har siktelinje fra sitteplass til rack, så det blir Harmony 900 e.l.) I tillegg er det kjekt med tanke på...

- ...kjøling. Jeg ser for meg frontdør med en del hull (enten røff metallplate eller en gammel flipperspill-playfield) og åpen bakside, men er usikker på hvor varmt det blir. Tenker at man bør ha ihvertfall 5cm fri plass over hver komponent, men lurer på om jeg også bør koble opp et par store (14cm), saktegående PC-vifter på strategiske plasser i en sidevegg eller i topp-platen, for å få litt gjennomtrekk.

- I tillegg har jeg prøvd å fundere på noen lur løsning på å unngå kabelkrøll når racket rulles frem og tilbake -- man vil jo nødig kjøre over høyttalerkablene med 100+ kg rack. Har ikke helt kommet fram til noen konklusjon her, så idéer mottas med takk

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •