Rack som rommer Yamaha Z-7 i stua + Tv-Stativ

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active norcane sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rack som rommer Yamaha Z-7 i stua + Tv-Stativ

Hei,

Er på utkikk etter nytt Tv bord maks 170cm og TV Stativ. trenger hjelp..

Hvilket TV bord/rack har dere som har en Yamaha Z-7 i stua? Har problemer med og finne ett som ser bra ut og får plass til både en z-7(dybde 45cm, Høyde 25cm), Chapter Audio Couplet pluss en del andre småting.

Er også på utkikk etter ett Tv Stativ. Skal ha Tvèn over Tv bordet sånn at jeg kan ha center liggene oppe på toppen. Altså kun Tv stativ som holder Tvèn. må kunne bære en 50` Har lett lenge men har ikke funnet noe som passer enda.

Setter pris på all hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv brukt Atacama sitt plasma support. Riktignok bare med en 42", men den klarer fint større TV'er. Fant i farten ikke stativet på hjemmesiden til atacama (Speaker Stands, TV Stands & HiFi racks - Atacama Audio), men det ligger på hjemme siden til Tonart: TonArt • Atacama Plasma Support

Forøvrig så ligger det et til salgs på bruktbørsen også (mitt da jeg har gått over til vegg montering av TV). Nederst i min hjemmekino profil ligger det et par bilder av stativet med Pio 42" bak et Soundstyle XS310 rack med en senter høytaler oppå (forstod det slik at det var noe tilsvarende en slik løsning du så etter).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •