Blir dette fint? (mediabenk)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blir dette fint? (mediabenk)

Skal skjule kabelrotet og ser for meg en løsning lik denne. Topp-plata skal selvsagt gå helt ut mot høyttaleren, slik at den dekker hele området.
    Dybden på topp-platen skal selvsagt også kuttes til den kommer på lengde på utstyret.

Denne skal males i type valnøtt. Jeg må plassere noe på platen, hvis ikke blir det veldig..tomt. Men jeg aner ikke hva det skal være for å fylle. Tips?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funnet ut at jeg skal ha 23 cm glippe mellom bakvegg og topp-plate. Deretter skal jeg laget et trappetrinn hvor jeg skal plassere fjernkontrollene.

Behøver jeg bruke treplugger og lim? Kan jeg ikke bare skru hele mediabenken sammen?

Newcomer FV. sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil jo se penest ut med plugger og lim, skruer er skjelden særlig pent i et møbel. Hvor skal dette stå? Er det under et TV, lerret, for seg selv? Er jo begrenset hva som kan stå oppå om du har en TV over.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FV.
    Det vil jo se penest ut med plugger og lim, skruer er skjelden særlig pent i et møbel. Hvor skal dette stå? Er det under et TV, lerret, for seg selv? Er jo begrenset hva som kan stå oppå om du har en TV over.
    Da må jeg finne markeringsplugger...

Jeg skal bygge inn DVD-spiller, receiver, PS3 og Xbox. I bak-kant skal jeg bygge ett trappetrinn. Under TV'en skal jeg lage en smal benk som center skal stå på.
    Jeg velger å ikke bygge benken helt til døra(høyre side). Blir bare "trøbbel" med å komme inn. Den stopper derfor ved høyresiden til melkekassa, slik at jeg fortsatt vil ha mellomrom mellom døra og enden av benken.

Benken som går under TV'en skal være lavere enn benken som bygger inn anlegget, det fordi lerrete går helt ned til center.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •