Heisann

Jeg tenkte å kanskje bestille et stort bord til å ha multimedia på med hyller og masse plass, og når jeg tenker stort, da mener jeg virkelig stort.
Jeg har så mye dilldall og kabler akkurat nå at jeg har store problemer med å finne plass til alt jeg har...
Jeg har en tendens til å være noe kravstor til ting jeg trenger, men det er ikke noe negativt i det.

Her er kriteriene jeg vil ha innfridd

Bordet skal kunne udvides og gjøres større med flere deler

Hyller skal kunne plasseres på bordet og ha mulighet for å utvides i høyde og bredde i såkalte seksjoner, og bordet skal også ha mulighet for å endre på fasong med andre deler som kan følge med sånn at den kan plasseres i hjørner på høyre, midt på, eller venstre siden

Skal være enkel å montere/demontere

Bord bena skal kunne justeres i høyde

Det skal tåle minst 300 kg

Ting som skal plasseres er høytalere, tv, pc'er og mer plass til flere skjermer, kabler, dekoder, forsterker og alt annet som er fornuftig å ha på et bord...

Komplisert, ja jeg vet... men det er sånn jeg skal ha det, og jeg trenger det...

Er det noen her som vet om steder som kan ta sånne bestillinger?
Imprignert treverk ville kanskje vært det beste, men nå er jo det egentlig det samme så lenge det innfrir plass behovet, størrelsen, vekten og muligheten for å tilpasse bordet.

Vil bli kjempe happy for alle tips og anbefalinger