Hva har "dere der ute" gjort av innfellingsforsøk til denne Pioneer LX5090H TV'en?

Kjøpt ferdig, eller bygget selv?

jeg lurer på å bygge, men hadde håpet å finne no som evt kunne moddes litt...hvis ikke det fantes noe som passet helt perfekt.

Jeg har 2 meter til rådighet, og ønsker også derfor å faktisk bruke 2 meter. (altså ikke ha en standardsjenk på 120 fra IKEA, hvis du skjønner...)

(Tv'ens mål er 127 bredt, og 78 høyt) Klaring til hyllevegger rundt TV'en må ikke være mer enn 3-3,5 cm.

Over og rundt TV skal det være bokhyller. I hyllene skal det være plass til høyttalere også på siden og en enten over eller under TV.

I bunnen (den dype delen nederst) skal det stå en amp, ps3, Canal Digital boks, Nettverk, Wii, og en liten sub. pluss litt annet små snæx...(you know the usual shit)

Forsøkte å finne et eksempel på hva jeg er ute etter, men ...bare det var ikke så lett. Nærmeste jeg kom var: IKEA | TV-møbler til billedrørs-TV | BONDE-systemet | BONDE | Tv-møbel, kombinasjon
men... uten glasshyller, og glassdører. Og helst ikke skuffer i bunnen, men skapdører, eller bare helt åpent. Bokhyllen over TV'en kan gjerne være høyere og...

Jeg skal henge TV'en på vegg. (eller på bakplaten til skapet blir det da, for å få den flush, med resten av bokhylla...)

Møbelet MÅ være hvitt.

Noen som har noen tips til et ferdigmøbel som det går ann å bruke, evt noe som kan moddes litt?

Inndelingen av skapbredde kan f.eks være målt fra side til side...:
35 cm, 65 cm, 65 cm 35 cm =200 cm. (hvor av 65+65 blir 130, som er 3 cm bredere enn TV'en... men det skjønte du forhåpentligvis

Hadde jeg vært rik hadde møbelsnekkeren stått her for lenge siden, men slik er det altså ikke
Her går det i DIY og modding av ferdigmøbler om jeg må...

Regner ikke med at jeg er den første som skal bygge inn akkurat denne TV'en, og håper folk vil dele litt erfaring, med bilder osv.

På forhånd takk!