Recliner eller 3+2 på kinoen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Recliner eller 3+2 på kinoen?

Hei , Vi diskuterer fordeler og ulemper mellom recliner og sofa på kinoen her hjemme 8) Kona mener att sofaen er det beste altenativet og jeg synes recliner!!? Kanskje hun har ett poeng når man tenker seg om litt :?
    Når vi ser film er det jo deilig og kunne slenge beina litt opp i sofaen og få strekt ut litt! Noen som har kjøpt seg recliner og savner 3 +2 eller andre kombinasjoner?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dedikert kino er det recliner som gjelder, tho kjekt å ha en sofa også.
    I stue-kino så gjør nok en sofa seg best, men det er ofte smak og behag

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del kunne jeg godt ha hatt kun recleinere, men da hadde jeg sannsynligvis aldri fått med frua for å se film.... Hun skal alltid ha beina oppi sofaen i en mer eller mindre liggeposisjon, dette selv om sofaen vår har recleiner funksjon. Så frua di er nok ikke alene om å ha det synspunktet vedr sofa!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baldrick
    For min del kunne jeg godt ha hatt kun recleinere, men da hadde jeg sannsynligvis aldri fått med frua for å se film.... Hun skal alltid ha beina oppi sofaen i en mer eller mindre liggeposisjon, dette selv om sofaen vår har recleiner funksjon. Så frua di er nok ikke alene om å ha det synspunktet vedr sofa!
    Ja liggeposisjon er det som gjelder her hjemme også :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 2 reclinere og en 3-seter Ekornes stressless sofa.

Er godt fornøyd med denne kombinasjonen, men når kinoen er full kan det bli litt trangt for den personen som må sitte i midten av sofaen.

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk fra 3+2 til Reclingergruppe, og jeg savner ikke sofaløsningen. Nå brukes jo kjelleren kun til film, og til akkurat det formålet synes jeg recliner gir beste comfort.

tror kona di skifter mening fort når hun får sett et par filmer fra en recliner.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Jeg gikk fra 3+2 til Reclingergruppe, og jeg savner ikke sofaløsningen. Nå brukes jo kjelleren kun til film, og til akkurat det formålet synes jeg recliner gir beste comfort.

tror kona di skifter mening fort når hun får sett et par filmer fra en recliner.
    Da kjenner ikke du kona mi Vi får leve i trua ihvertfall!! Men det er jo bare og prøve litt forskjellige reclinere , Veldig store kvalitetsforskjeller der ute har jeg registrert! Man får litt hva man betaler for ihvertfall!!

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjør som kona di sier, zafir! Personlig kunne jeg ikke tenke meg å krampeligge/-sitte i en recliner gjennom en hel film. Har prøvd uvesenet i mange sammenhenger, men kommer aldri ikke unna følelsen av tvang og minner om tannlegetortur.

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zafir
    Da kjenner ikke du kona mi
    Ikke kona mi heller 8) Dersom frua di Zafir har noenlunde samme preferanser som i huset vårt, må du også tenke på utforming av armlene dersom du velger sofa. Ekornes sofaene mine f.eks. har litt for bratte armlene slik at det er vanskelig å finne den korrekte liggeposisjonen, der var den forrige Natuzzien mye bedre.

Vanskelig for oss mannfolk å forstå viktigheten av slike ting kanskje, men en bør ikke undervurdere meningene til damene, det kan få alvorlige konsekvenser :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode poenger her Klaus , uro i kroppen , ja rett og slett en tannlegefølelse kanskje? Vi Er vant til og sitte litt hengslengt i sofaen også, kanskje det blir litt for uvant og bare sitte og se filmen i en recliner etter mange år med sofaen? Litt lettere og bruke ett større bord til Mat/ Snop , brus i en 3+2 modul..Men jeg synes kanskje fortsatt att en rekke med reclinere rent estetisk og kinofølelse er spennede, men kanskje ikke like praktisk for alle Jeg blir jo litt usikker selv hvis jeg drar inn en recliner rekke til 10 lapper og kvitter meg med sofaen jeg kjøpte til 12 lapper. Ja og der sitter jeg og savner litt bevgelsesfrihet og kanskje man får litt klaus?

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer til å gå for Reclinere, føler man har flere valgmuligheter da.
    Er jo masse å velge i, så er bare å finne ut hvilke du liker best

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •