Slå av Optoma hd800 med logitech harmony one

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Slå av Optoma hd800 med logitech harmony one

jeg har ett problem med og så av projektoren min med min logitech harmony one. grunnet til dett er at når jeg trykker på av knappen på orginalfjernkontrollen komer det opp "power of the lamp?" og da må jeg trykke på av knappen en gang til for og slå den av. detter får jeg ikke logitech harmony one til og gjøre Noen som har en løsning på dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sjekka innstillingene til Optomaen, kanskje det går an å deaktivere det spørsmålet om du skal slå av lampa, at den da slår seg av direkte.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebulon
    Har du sjekka innstillingene til Optomaen, kanskje det går an å deaktivere det spørsmålet om du skal slå av lampa, at den da slår seg av direkte.
    har prøvd, men tror ikke d går ann

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan prøve noe som heter egendefinert handling.

Slik finner du frem:
    Velg den aktuelle aktiviteten...
    Så velger du videre: Kontroller innstillingene for denne aktiviteten...--> Ja, men jeg vil legge til flere kontroller for alternativer og komponenter for denne aktiviteten...
    Så klikker du deg bare videre til du kommer til egendefinerte handlinger.

Du kan velge en handlig som skal utføres når du går ut av en aktivitet, som f.eks å få harmonyen til å sende et ekstra signal for å slå av projektoren.

Prøv å gjøre som vist på bildene, kanskje det fungerer...

Vedlegg 62189
    Vedlegg 62190

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebulon
    Du kan prøve noe som heter egendefinert handling.

Slik finner du frem:
    Velg den aktuelle aktiviteten...
    Så velger du videre: Kontroller innstillingene for denne aktiviteten...--> Ja, men jeg vil legge til flere kontroller for alternativer og komponenter for denne aktiviteten...
    Så klikker du deg bare videre til du kommer til egendefinerte handlinger.

Du kan velge en handlig som skal utføres når du går ut av en aktivitet, som f.eks å få harmonyen til å sende et ekstra signal for å slå av projektoren.

Prøv å gjøre som vist på bildene, kanskje det fungerer...

Vedlegg 62189
    Vedlegg 62190
    meget bra tips, men det hjalp desverre ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Slå av

Å legge inn en "OFF" kommando som egendefinert handling er ikke optimalt.
    Problemet med det er når du eventuelt skal bytte fra en aktivitet til en annen som også bruker din Optoma så vil "off" signalet sendes når du forlater aktiviteten. Legg heller inn dobbelt "Off" kommando som standard for din "AV" sekvens. Slik gjør du det:

1. Start ditt Harmony program
    2. Trykk på innstillinger for din "Optoma"
    3. Velg " Juster strøminnstillinger " og trykk på neste
    4. Trykk på neste til du kommer til " Hvilken kommando brukes til å slå av komponenten? "
    5. Velg nå " Det trengs mer enn en kommando for å slå komponenten av og på. "
    6. Legg in " OFF " kommando nummer 2.
    7. Trykk på neste gjentatte ganger og avslutt med "fullført"

Hva du nå har gjort er å legge inn dobbel "OFF" kommando som en del av "AV" sekvensen for din Optoma. Dette er ikke alltid nok. Noen ganger så må det legges inn en "pause" mellom "OFF" kommandoene før det vil virke. Hvis det ikke virker send en email til Harmony support (be om level 2) og vi legger inn en pause for deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jørgen@harmony
    Å legge inn en "OFF" kommando som egendefinert handling er ikke optimalt.
    Problemet med det er når du eventuelt skal bytte fra en aktivitet til en annen som også bruker din Optoma så vil "off" signalet sendes når du forlater aktiviteten. Legg heller inn dobbelt "Off" kommando som standard for din "AV" sekvens. Slik gjør du det:

1. Start ditt Harmony program
    2. Trykk på innstillinger for din "Optoma"
    3. Velg " Juster strøminnstillinger " og trykk på neste
    4. Trykk på neste til du kommer til " Hvilken kommando brukes til å slå av komponenten? "
    5. Velg nå " Det trengs mer enn en kommando for å slå komponenten av og på. "
    6. Legg in " OFF " kommando nummer 2.
    7. Trykk på neste gjentatte ganger og avslutt med "fullført"

Hva du nå har gjort er å legge inn dobbel "OFF" kommando som en del av "AV" sekvensen for din Optoma. Dette er ikke alltid nok. Noen ganger så må det legges inn en "pause" mellom "OFF" kommandoene før det vil virke. Hvis det ikke virker send en email til Harmony support (be om level 2) og vi legger inn en pause for deg.
    tusn takk får go hjelp, men jeg ser nå at det er ett "annet" problem. ruten med "slå av lampen?" kommer ikke opp når jeg prøver og skru av prjrektoren. så da hjelper det lite å få den til å "slå seg av 2 ganger" når den ikke klarer d 1 gang... Dette problemet kom ikke av at jeg prøvde det du skrev over!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samme problem her...

Jeg har nøyaktig samme problem som deg.

Er utrolig fornøyd med min logitech harmony one, men akkurat å slå av prosjektoren det klarer den ikke. Jeg har prøvd utrolig mange forskjellige innstillinger, men får det bare ikke til.

Har blant annet prøvd det som er nevnt i denne tråden.

Hadde god kontakt med support-avdelingen til Logitech til å begynne med, men nå er det lenge siden de har svart på Mail.

Hvis noen kan hjelpe med en løsning blir jeg veldig glad!
    Er bare dette ene punktet som hindrer "logitech harmony one" fra å være helt perfekt ...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •