Defekte piksler i display på harmony one

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Defekte piksler i display på harmony one

Junior mistet harmonyen i gulvet her om dagen og etter det har displayet blitt "flekkete". det er flere piksler som er helt svarte uansett hvilket bilde som er der.
    Regner da med at displayet må byttes for og få dette bra igjen?
    Er heldigvis ikke så mye så det går fint ann og bruke den men man blir litt irritert over slike ting...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke garanti eller forsikring? : )

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke garanti på den siden jeg kjøpte den brukt og forrige eier ikke hadde kvittering...

Men hvordan forsikring skal dette kunne gå på?Innbo kansje?men da blir det vel fratrekk som f pga alder og alt mulig annet blir det ikke?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil MEST sannsynligvis ikke lønne seg, pga "elektro-fratrekket" som forsikringsselskapene operer med (-30-40% per år)..

Du kan ringe Logitech Support, vet de er ganske så "runde"... I tillegg kan du jo sjekke om han som kjøpte den hos forhandler (forrige eier) kjøpte sånn trygghetsavtale hos Elkjøp/Lefdal. Da får du ny uten noe som helst egenandel...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forrige eier var ei eldre dame som hadde vunnet denne i en konkurranse og hun hadde 1 tv og skjønte ikke helt vitsen med den.Fikk den for 500kr siden hun bare ville bli kvitt den.
    Men hun sa at hun ikke hadde fått med noe kvittering på den, hun hadde bare fått esken i posten.
    Jeg fikk den også i esken men jeg har bare igjen cd plata som fulgte med der.
    Den er ikke mer enn max 1 år hvertfall.Kan logitech finne igjen den i databasen sin ve dhjelp av serienummeret da?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal de kunne ja. De skal da også se hvor den er solgt om jeg ikke tar feil.
    Personlig tar jeg alltid vare på originalesken i tilfelle slike ting skjer! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er ikke serienummer registrering på Logitech produkter, så det vil hjelpe deg svært lite...

Men, som sagt: Snakk med Logitech supporten. Spør om du kan sende den til dem, og få den fikset for noen hundrelapper.... Kan brått være at du får en ny

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringer dem på mandag og hører om de har noen forslag til meg.
    takk for tipset!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

All ros til Logitech!!

Ringte til de i dag og fikk snakke med en trivelig svenske.
    Jeg forklarte hvordan det var at det var blitt noen døde piksler på displayet og at jeg hadde kjøpt den av ei som hadde vunnet den men ikke hadde kvittering på den.
    Fikk da beskjed om at det ikke var noe problem, han skulle sende meg en ny en med en gang!Det, er hva jeg kaller kundeservice med stor K!!
    Jeg spurte om jeg skulle sende inn den gamle når jeg fikk den nye men det behøvde jeg ikke.Det kunne i verste fall hende at teknisk avdeling ville ha ett bilde av displayet men det var lite trolig det også.

Logitech har fått ett kjempepluss i boka v meg hevrtfall og jeg komemr til og handle flere logitech produkter basert på slik kundeservice og behjelpelighet!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken form for dokumentasjon måtte du da levere til den hyggelige svensken i telefonen? Det vil jo strengt tatt si det samme som at jeg kan ringe i morgen, si jeg har en harmony med defekt display og så sender de meg en ny en uten at jeg engang har en slik fjernkontroll!? Fin måte for de som ikke har å få seg en da :-)

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm, dette er vel det som kalles "dumsnill"... Logitech altså, ikke du
    Men for all del, flott kundeservice.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe det var nok ikke så lett alikevel viser det seg.
    Fikk mail fra teknisk avdeling der nå og de sa at kontrollen hadde vært registrert med en brukerprofil en gang før og at garantien da ikke gjalt meg.
    Personen jeg kjøpte den av sa hun ikke hadde brukt den men det var nok ikke sant det da.

Jaja, det var litt for godt til og være sant også
    Men den gamle kan jo fint brukes alikevel.

EDIT:
    Jeg måtte oppgi kontonavn og alle serienummer som står på baksiden av kontrollen.
    Uansett er det en veldig bra service hvis den bare er brukt av en person siden garantien ikke var overførbar.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •