iPhone 3gs eller Htc Hd 2??? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 38 av 38
    Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte HD2'en i går etter snart 1 år med Iphone 3G, det er ingen tvil om att HD2 er mye mere brukervenlig til surfing på internet, å diverse andre ting.
    Den har jo tross alt mye større skjerm!
    Til nå er jeg kjempe fornøyd med valget mitt, men jeg kommer til å beholde Iphonen i bakhand i tilfelle jeg kommer til å savne den :P
    Må også nevne, Hero og HD2 er di 2 telefonene som faktisk er noe i nærheten av Touch'n til Iphone

Iphone er litt enklere å bruke med tanke på apps osv, mens på HD2 så må man gjøre det på gamle måtn der man bruker nettleser å pc til å innstalere å finne. WM har også en del apps med BEDRE kvalitet enn Iphone sine, appstore innholder sikkert godt over 5000 helt UBRUKELIGE apps.
    I tilleg så har Iphone ALT for mange begrensninger, Som f,eks bytte av meldingslyd å sånt
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble til at jeg også valgte en Windows telefon denne gangen. Valget falt på Sony Ericsson Xperia X1. Denne har nå en svært bra pris. Jeg kjøpte min for cirka 2000,- uten abb. Jeg er meget godt fornøyd med den så langt. Du kan også innstalere touchflo 3d på den siden den er produsert av HTC.

TEST: Sony Ericsson Xperia X1 - Konklusjon - Amobil.no

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg endte også på HD2 siden jeg skal bruke den mest som jobbmobil. Jeg driver fortsatt og blir kjent med den, men har da fått lagt inn exchange settings så kalender, e-post også videre er med meg over alt.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere i tråden som har HD2, Har dere opplved att høytalern skurrer når dere prater i tlf?
    Har volumet ganske lavt, men kan fremmdeles komme skurr når noen prater.
    irriterende...
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Nope.
    Reklamasjon?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hum, sist jeg kjøpte Htc, så var det d samme...
    Skal vente å se, kanskje den løser seg opp etter litt prating.

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Hum, sist jeg kjøpte Htc, så var det d samme...
    Skal vente å se, kanskje den løser seg opp etter litt prating.
    Har akkurat det samme problemet med skurring. Irriterende greier. Regner ikke med det løste seg for deg?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke glem at 4g kommer når som helst nå. Ville ventet å se hvordan den blir...

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av k_s
    Har akkurat det samme problemet med skurring. Irriterende greier. Regner ikke med det løste seg for deg?
    Faktisk, så holdt min HD2 på å ta fyr i hendene mine mens jeg skrev melding etter den 3 dagen med bruk. Mest sannsynelig deffekt batteri.
    Så jeg fikk hevet hele kjøpet heldigvis.
    Så nå er det tilbake til min splitter nye Iphone som jeg fikk i retur når jeg sendte den gamle på service/rep
    Skurringen i høytaleren er det faktisk flere som har hatt problemer med på HD2.

Uans om jeg selv har mistet interessen av HD2 etter det som skjedde, så er det faktisk en MEGET bra telefon!

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monitor
    Ikke glem at 4g kommer når som helst nå. Ville ventet å se hvordan den blir...
    Gleder meg som en logrende hund

Mvh
    Svein S

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD2 er jo ENORMT stor iforhold til iPhone, den er ikke så mange millimeter større hvis man måler, men den oppleves som en skjærefjøl når man holder i den.
    Selv er jeg motstander av iPhone ikke telefonen i seg selv, men Apple policyen.
    Som f.eks. at man har kjøpt en låt for å høre på, så vil du ha den som ringetone også, men da må du kjøpe den en gang til som ringetone. At man må kjøpe den med abbonement og ikke alle operatører er med.
    Jeg nekter å bli med på de greiene der. Så det blir nok "skjærefjøl" på meg også

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke HD2 oppleves som såå stor. Kona har Iphone og jeg kjøpte nettopp HD2 som jobbtelefon. Fungerer alldeles utmerket, og de nevnte problemene med spraking i høyttaler har jeg ikke merket noe som helst til. Synes HD2 er meget brukervennlig, og foreløpig virker denne telefonen meget bra.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kommer HD2 mini snart også, denne vil bli fysisk mindre, derav navnet...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for alle tips, men det ble iPhone og jeg angrer ikke et sekund

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problem med skurring, må man reklamere på dette eller finnes det en bugfix? Fikk telefonen av arbeidsgiver så da fikser vel de det. Ellers er jeg faktisk meget fornøyd med telefonen etter at sverget at jeg _aldri_ skulle ha WinMo igjen etter å ha slitt med HTC Tytn II i nesten to år..

Sitat Opprinnelig postet av k_s

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pettermv
    Har samme problem med skurring, må man reklamere på dette eller finnes det en bugfix? Fikk telefonen av arbeidsgiver så da fikser vel de det. Ellers er jeg faktisk meget fornøyd med telefonen etter at sverget at jeg _aldri_ skulle ha WinMo igjen etter å ha slitt med HTC Tytn II i nesten to år..
    Det må nokk reklameres :/

Mvh
    Svein S

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selv lykkelig eier av HTC HD2 og kan annbefale den, ei venninne av meg gikk for Iphone og har hatt mer trøbbel med den enn jeg har hatt med HTC.
    Varierer sikkert fra telefon til telefon både på IPhone og HTC men jeg er godt fornøyd med min.

Ser frem til oppgradering til Windows7 selvom jeg ikke har noen problemer med 6.5 heller, har låst seg kanskje fire ganger på den drøye måneden jeg har hatt den tror jeg.

Venter også spent på en spotify/Wimp løsning for windows mobile, (vet man kan få inn spotify, men for at det skal kunne brukes må man nesten ha offline avspilling også, noe som ennå ikke er på plass).

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pettermv
    Finnes ingen bugfix. Jeg reklamerte på min. Den ble sendt til verksted, og ingen feil ble funnet ifølge reperatør. Plagsomme greier, jeg får vel bare levere den inn igjen til de finner feilen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •