Erfaringer med iphone som fjernkontroll til SONOS?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Erfaringer med iphone som fjernkontroll til SONOS?

    Å bruke iphone som fjernkontroll er i utgangspunktet vanvittig lekkert, men det er ofte den kommer med feilmelding "unable to browse music". Dette skjer aldri med orginal controlleren.
    Gjelder dette andre også, eller bare meg? Noen som har en fiks på problemet.

  2. #2
    Newcomer YingYong sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei

    For min del fungerer iphone app'n smertefritt. Dog opplever jeg at iphone har dårligere rekkevidde enn Sonos controller, både C100&C200.
    Kanskje det er det som er grunnen?

    Det finnes også flere andre tråder som omhandler Sonos

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Virker som at det kan ha noe med saken å gjøre, men likevel så virker det som at den er henger og ikke finner musikken selv om en er innenfor rekkevidde.
    Stemmer det at iphonen må være innen rekkevidde av ruteren, og at den ikke har tilkobling til de forskjellige Sonos enhetene?

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    sonos og iphone

    Hei
    Sonos systemet lager sitt eget nett som iphone ikke har tilgang til. Når man styrer sonos fra iphone går dette via trådløst nett i huset inn i switch/router og derfra via kabel til første sonos boks for så å bli distribuert til sonos nettet.
    det er grunnen til at det går litt tregere, og noen ganger i værste fall at du ikke får kontakt.

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Ruteren var problemet

    D-link Ruterene,2 forskjellige, var problemet. Har nå jensen, og det funker som det skal

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •