Trådløse øretelefoner.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløse øretelefoner.

Hei. Er interessert i trådløse øretelefoner helst i prisklassen <2000, og lurte på om noen hadde noen de vil anbefale? Skal brukes mest til pcen hjemme for å høre musikk, evt. spilling og film.

:-D

EDIT: Har nå bestilt Sennheiser RS170. Kan prøve å si ifra hvordan de er når jeg får de.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kikket litt på disse selv, så jeg er spent på hva du synes. Har et Sennheiser RS-110 sett som gjør jobben greit nok. Genialt å hive de på jentungen på 5 når hun skal se kometkameratene, uten at vi skal få blødende ører :wink:

De har utrolig god dekning (hele huset), men faller litt igjennom på lydkvalitet, og jeg innrømmer at jeg gikk på en smell ved ikke å ta det oppladbare settet...

RS-170 ser ut som de er mye mere behagelig å ha på. Dynamisk bass og suroundlyd er jeg litt mere skeptisk til, men...

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt greit fornøyd med øretelefonene. Bor i en kjeller, så dekningen i leiligheten er utmerket, men med en gang jeg går utenfor og opp en etasje forsvinner de helt. Bruker stort sett ikke den 'virtual surround' effekten, men 'bass' effekten er grei av og til ved gaming og slikt. Lydkvaliteten er jevnt over bra, men når den går fra å være helt lydløs til å plutselig produsere en lyd kan det skimtes bittelitt radiostøy før den aktuelle lyden spillles. Usikker på hva dette kommer av. Jevnt over helt greie øretelefoner.
    Liker dockingløsningen, dog den er STOR.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe RS170 selv. Har sett litt rundt omkring på nettet, men det er vanskelig å finne noe om " virtual surround"-funksjonen. Fungerer denne funksjonen noe særlig når man benytter den på filmer?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RS180 er vel hakket bedre (rekkevidde) og bare noen hundrelapper dyrere...
    12gram lettere ...

Fin test her:
    New RS180 Sennheiser Wireless Headphones The Best Ever - Smarthouse

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •