PC-valg? Tips om rimelig god bærbar? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate dc1515sandnes sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ja, lenovo er topp, de bygger solid å har heller litt "dårligere" specs for prisen enn hva andre har men det virker hele tida.

selv liker jeg Acer bedre med tanke på hva de klarer å putte inni for prisen.
    å kvaliteten er bra nok.

Dell er det værre med, de bygger sammen pc'er uten å tenke.. deler som ikke passer sammen å ladere som ryker å kluss med altmulig fra drivere til kundesupport.

Newcomer Ganda sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Maskinen er i hus så jeg tenkte jeg kunne gi en kjapp tilbakemelding:

Kvaliteten på maskinen er MEGET bra, veldig godt skrudd sammen, gode materialer. Føles som en langt dyrere maskin. Tastaturet er meget godt å skrive på, om enn litt ulikt andre bærbare, men nå etter et par timers bruk føles det veldig naturlig. God feedback. Touchpaden er god, men ikke den mest presise,men til prisen helt topp.
    God skjerm, bra lysstyrke, skarp og fin. Lite flex på skjerm, topplokket har en ruflete finish som jeg liker godt.
    Virker som et meget bra kjøp. Gratulerer

Forresten, her er et par små-tips, som gjorde pc-livet mitt mye enklere:

CCleaner = Et kjempe program til å rense pcn for unødvendige filer/Internett buffer osv. (3 mb)

MICROSOFT Wireless Explorer Mini Mouse med BlueTrack = Dette var et kjøp som jeg kommer aldri til å angre på! Blålaser mus som funker på alle overflater, meget behagelig i hånden. Superb scroll-hjul + 2 hurtigknapper som lar deg bla fram og tilbake på sidene. dvs erstater dem piltastene som ligger øverst på venstre siden av explorer.
    100 ganger bedre enn touchpad spør du meg :roll:

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen mangel på gratisprogrammer, nei. CCleaner er en god ting. Vil anbefale FileHippo også. Sjekker om programmene på masinen er oppdatert. Kan velge bort betaoppdateringer og få varsler om bare ferdig utviklede versjoner.

Secunia Personal Software Inspector (PSI), omtrent samme funksjon, skanner i tillegg maskinen mtp. "sikkerhetshull". Tilbyr mange lure valg når skanneresultatene kommer opp. Lett å betjene.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •