Harmony 895 ute av produksjon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer runesand sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Harmony 895 ute av produksjon

For et par uker siden sluttet min Harmony 895 å virke, ikke noe bilde på displayet, bare bakgrunnslys. Fant noen andre på nett med samme problem, virker som noe som har skjedd med flere.

Så jeg leverte det inn på butikken jeg kjøpte det, og fikk etter hvert beskjed om at jeg kunne få meg en ny fjernkontroll i stedet, men siden 895 var gått ut av produksjon fikk jeg tilbud om en Harmony One.

Det gjør meg jo litt ulykkelig, siden jeg var blitt veldig glad i mulighetene som RF gav, å kunne gjemme dingsene mine bort fra synslinja.

1100 liker jeg ikke formfaktoren på, og vil koste meg 1800 kr ekstra å kjøpe meg opp til. 900 er vel ikke lansert ennå, og den har også en så høy veiledende pris at jeg tviler på at de vil gi meg en slik uten videre. Vet ikke her om det er Logitech eller butikken som bærer utgiften.

Så, noen som har tips til hva jeg bør gjøre? Få en Harmony One i bytte og ev. kjøpe en separat IR-extender? One ser jo så stygg ut på bildene...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde jeg vært deg ville jeg krevd et tilsvarende produkt, og one er langt i fra tilsvarende til 895. Egentlig når ingen av Logitech sine opp da 895 er eneste med Z-wave kompabilitet. Mener du har krav på et bedre tilbud hvis du er innafor garantien.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •