Trådløs sending av tv-signaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløs sending av tv-signaler

Jepp, på jakt etter noe jeg kun finner "eldgamle" tråder om - overføring av tv-signaler til en tv nummer 2. Trenger ikke være high-end, men per nå er det en løsning fra philips som brukes, som er så sensitiv at selv små forstyrrelser blir utslagsgivende i lyd og bilde. Det holder at jeg stiller meg mellom sender og mottaker..!

Clahs'ern har en boks til 400 kr, har noen testet denne: Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag

Eventuelt - er det andre løsninger som er bedre? Trenger kun å overføre vanlig stereolyd og bilde, ikke noe andre løsninger som mediastreaming eller tilsvarende. Budsjett - så lite som mulig

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke prvd akkurat den der, men erfaringsmessig gir slike løsninger ellendig bilde.

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er klar over at dette ikke gir optimalt bilde, men det gir et tilstrekkelig bilde, som jeg skrev i innlegget mitt.

Akkurat som man har ting til forskjellige ting skal denne sende nyheter og div. sport til en tv som står ute. Ergo - den trenger kun sende et vanlig tv-signal, pal, fra stuen til utekroken. Tar gjerne i mot konstruktive innspill på valg av boks.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei... Jeg bruker faktisk dette trådløse systemet for for å se på tv på soverommet.... Det fungerer over all forventning faktisk... Og jeg bruker paraboltuneren som fjernkontroll på soverommet... Jeg ble iallefall positivt overrasket...

Om du går inn på min hjemmekinoside, så er vel den dingsen synlig på bordet under plasmaen på soverommet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •