meizu m6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: meizu m6

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

meizu m6

Heisann! gikk til anskaffelse av en meizu m6 mp3 spiller..forsåvidt en grei spiller, men jeg synes lyden er veldig lav! har prøvd forskjellige innstillinger på eq osv, men kommer ingen vei.. må ha nesten max volum for å få noenlunde grei lyd. Bruker et par shure se110 in-ear plugger..kan det være at spilleren rett og slett ikke leverer nok kraft til disse?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan fungerer det med proppene som følger med spilleren? Proppene mine er ødelagt, men spilte vel aldri over 10-12 på volumskalaen med de. Hodetelefonene jeg bruker nå (AKG k412p) bruker jeg ikke over 15 ca. Dette er i relativt stille omgivelser, på fly/bytrafikk osv må lyden selvsagt noe opp. Jeg opplever som du skjønner forsterkeren som mer enn kraftig nok. I radio-delen derimot er lyden dessverre veldig lav på denne spilleren.

Tre raske ting du kan gjøre;
    -prøv andre hodetelefoner
    -prøv forskjellig musikk
    -oppdatere firmware

(regner med du har sjekka at volumrestriksjonen ikke er skrudd på..)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beklager sent svar! fikk orden på volumet til slutt.. men nå har spilleren blitt en smule gal! jeg får rett og slett ikke skrudd den av..det funker å resette den, men samme problemet dukker opp igjen. det står bare "shutting down", og spilleren låser seg. hva kan det komme av? prøvd forskjellige oppdateringer, men det hjelper ikke. hvor finner man forresten den nyeste firmwaren?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er nok firmware-relatert. Registrer deg på meizume.com, der finner du skins og firmware.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •