Fjernkontroll til bl.annet NAD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Fjernkontroll til bl.annet NAD

Jeg skal gå til innkjøp av ny fjernkontroll til min NAD c162 forforsterker, rett og slett fordi jeg ikke har fjernkontroll til den. Og da tenkte jeg det kunne vert kjekt med en multifjernkontroll, som kan styre resten av utstyret mitt. Den skal styre følgende.

-Grundig Montreal 32 LCD TV
    -En Humax, Grundig eller en Sagem digitalboks, helst Humax.
    -NAD c162.
    -En Proson eller en Lumatron DVD-spiller

Jeg har tenkt litt på en NAD HTR-3, for den vet jeg jo går på NAD`en. Men den er ganske dyr, jeg kan få kjøpt en Sunwave 3000, av en kompis til 2-300kr, men den vet jeg ikke om vil gå på min nad. Har også tenkt litt på en Logitech Harmony 555.

Men hva tror dere? Har altså ikke en NAD`fjernkontroll fra før så jeg kan "lære" f.eks Logitech`en kommandoer.

Thomson ROC4507 virker også som et greit allternativ, men jeg lurer på om alle disse vil funke på NAD`en?

kom med forslag!8)

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Logitech fjernkontrollene vil fungere brillefint på disse komponentene. NAD preamper finner du i produktlisten når du logger deg på og søker i Harmony-softwaren (programmet du bruker for å programmere fjernkontrollen). Å lære opp Logitech fjernkontrollen er altså ikke noe problem selv om du ikke har NAD fjernkontrollen.

Når det gjelder SRC-3000 så er det enklest å låne seg en NAD-fjernkontroll hos HiFi-klubben og så lære opp SRC-3000 med denne. Jeg har selv styrt div nad forsterkere med SRC-3000 og det fungerte helt fint.

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal låne med meg en logitech 555 hjem, og den skal funke på alle komponentene.. Men noen som vet innkjøpspris på den, på expert?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •