Universal Remote Control MX-6000. Den ultimate fjernkontrollen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Universal Remote Control MX-6000. Den ultimate fjernkontrollen?

Denne synes jeg virker meget spennende.
    Universal Remote Control Model MX-6000

The revolutionary MX-6000 brings the power of WiFi networking to the home theater, without compromising simplicity. The MX-6000 is the first home theater remote control to offer two independent communications and control methods simultaneously. The MX-6000 provides both a narrow band 418 MHz transmitter for instant control of conventional home theater components and a WiFi transceiver for high speed transfer of cover art, artist, album and title metadata. The high speed of the built-in 802.11 B/G WiFi transceiver enables the MX-6000 to display lists of artists, albums or songs and to display the cover art of the selected album on the Now Playing screen of the remote control.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den var jålete,får se etterhvert:-D

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med overføring av media bibliotek er jo bare helt ypperlig... Har sett flere fjernkontroller som gjør det samme; synes dog at denne virket litt stor?

Men ingen tvil om at det er nyttig. Da kan jeg kvitte meg med min Harmony 525 og Pocket PC (NetRemote)... Foreløpig synes jeg de er for dyre til å forsvare investeringen...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HansMarius
    Det med overføring av media bibliotek er jo bare helt ypperlig... Har sett flere fjernkontroller som gjør det samme; synes dog at denne virket litt stor?

Men ingen tvil om at det er nyttig. Da kan jeg kvitte meg med min Harmony 525 og Pocket PC (NetRemote)... Foreløpig synes jeg de er for dyre til å forsvare investeringen...
    Ja, synes også dette virker meget spennende. Det er jo vanskelig å se, men jeg synes den ser ut til å være litt større enn Harmony 1000?

Det med to-veis kommunikasjon høres jo fantastisk ut, ihvertfall med tanke f.eks squeezebox o.l.
    Utrolig praktisk å få grensesnittet opp på selve kontrollen og at den kan styre alt. Lurer på hvordan den er å programmere?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurte på hva denne kunne koste.. fant en nettside som antydet 1500$ og det er alt for mye for meg. Men kontrollen ser fin ut den

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Jeg lurte på hva denne kunne koste.. fant en nettside som antydet 1500$ og det er alt for mye for meg. Men kontrollen ser fin ut den
    Typisk, men måtte vel egentlig regne med noe slikt for en duganes kontroll.
    Med taxes i Norge skulle det ikke forundre meg om den havner på 150.000.
    :-D

Harmony 1000 stresser meg såpass at 1500$ kan bli verd det hvis den fungerer skikkelig. Hvis man tenker på helsa, altså. Men billig var det ikke.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier noe der, egentlig helt utrolig at jeg ikke har brukt H1000 som skyteskive enda......
    Vet du forresten om en norsk forhandler??

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Du sier noe der, egentlig helt utrolig at jeg ikke har brukt H1000 som skyteskive enda......
    Vet du forresten om en norsk forhandler??
    Kommer nok til å brekke H1000 i to av ren frustrasjon snart, tenker jeg.
    Desverre, har ingen idé om forhandler. Kom bare over den i et svensk blad.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •