Logitech Harmony 785

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech Harmony 785

Pappa fikk en sånn fjernkontroll til jul og vi SLITER!!!

Trodde det skulle vært "enkelt" å sette opp dette, men neida..

Har fått lagt inn alle Devicer og det funker greit med fjernkontrollen.. Kan styre alt mer eller mindre...

Men når vi f.ex skal gå inn og legge inn aktiviteter for å f.ex kunne trykke på en knapp så skifter den til Canal Digital eller Viasat så begynner det å svikte.. Det er helt tilfeldig hvilken kanal det skiftes til... Tven slår seg også av og på når vi skifter kanal...

"devicene" som vi i første omgang vil lage aktivitets knapp på er :

Tv: Philips 37pf7331
    Canal Digital: Grundig DSR 6450 (PVR dekoder)
    Viasat: Samsung DSBD560N

Noen tips til kordan man kan få dette til? Regner med det er ca likt på Harmony One fjernkontrollen sånn at de som har den også kan svare...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg låner tråden din litt siden det er samme kontrollen. Håper det er greit
    Jeg kjøpte denne til min samboer til jul. Han fikk installert den og den funka helt fint på en pc til en kamerat. Men han hadde XP. Da han kom hjem funker det ikke. Vi har vista. Trodde ikke det skulle ha noe å si, men vi får ikke installert programmet.
    Vi får beskjed bruker du vista høyreklikk i startmenyen og velg administrator Jada så gjør vi det, men da kommer beskjeden
    Fjernkontrollprogramvaren kan ikke startes installer programvaren på nytt eller kontakt kundeservice. Har prøvd å installere på nytt virker ikke.
    Hvorfor virker den ikke siden den virka så flott på den andre datan?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat kjøpt en Logitech Harmony One, og da jeg hadde installert programvaren (i vista) fikk jeg opp feilmeldingen "Fjernkontrollprogramvaren kan ikke startes. installer programvaren på nytt eller kontakt kundeservice". Dette problemet løste seg ved å ved å velge "Kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus for Windows XP".

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zalinas
    Jeg låner tråden din litt siden det er samme kontrollen. Håper det er greit
    Jeg kjøpte denne til min samboer til jul. Han fikk installert den og den funka helt fint på en pc til en kamerat. Men han hadde XP. Da han kom hjem funker det ikke. Vi har vista. Trodde ikke det skulle ha noe å si, men vi får ikke installert programmet.
    Vi får beskjed bruker du vista høyreklikk i startmenyen og velg administrator Jada så gjør vi det, men da kommer beskjeden
    Fjernkontrollprogramvaren kan ikke startes installer programvaren på nytt eller kontakt kundeservice. Har prøvd å installere på nytt virker ikke.
    Hvorfor virker den ikke siden den virka så flott på den andre datan?
    Kan være at programvaren som fulgte med er gammel og ikke funker med Vista. Mener det skal ligge nyere verson av programvaren på logitech sine nettsider som dere kan laste ned.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan slår en av aktiviteter, jeg har noen komponenter som ikke lar seg styre med fjernkontroll - og bruker det f.eks. til å regulere volum på cd-spiller og squeezebox'n.. hvordan slå av at cd-spiller bruker noen av komponentene jeg har lagt inn til å styre volum f.eks. ?
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •