Get dekoder og forprogrammerte universalfjernkontroller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Get dekoder og forprogrammerte universalfjernkontroller

Hei.

Jeg er egentlig på jakt etter en enkelt og billig programmerbar fjernkontroll, men det begynner å ane meg at dette kanskje ikke finnes. Jeg prøver derfor heller å finne en forprogrammert fjernkontroll som har støtte for Gets standarddekoder (dvs "Get Box" fra denne siden)

Er det noen som vet om 2-i-1 eller 3-i-1 kontrollere som støtter denne boksen?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fant faktisk en som gjorde susen, og som faktisk ikke var så alt for dyr (Jeg betalte 350,-, men jeg har sett den til 300,- i enkelte nettbutikker).

Jeg endte opp med en OneForAll Stealth 5.

Den hadde faktisk støtte for tuneren direkte (brukte koden til Kaon satellittdekoder), og den er programmerbar. Det gjorde det enkelt å sette opp en kombinasjon av TVen og tuneren på samme "device" på fjernkontrollen (jeg trengte power, volum opp/ned/mute og AV-knappen fra TVen, resten er fra tuneren). Jeg fikk også flyttet tekst-tv på/av til litt mer fornuftige knapper (blå og exit er ikke veldig intuitivt ).

Jeg hadde egentlig bare trengt muligheten til å styre to enheter: TV/tuner og DVD, så det er nok litt overkill med fem enheter. Dessverre har ikke lillebroren, Stealth 2, noen lærefunksjonalitet.

Det eneste som er litt kjipt med denne fjernkontrollen (som jeg har oppdaget til nå) er at "Favoritter" og 16:9 deler knapp. Men, siden den skal brukes av en som sannsynligvis ikke kommer til å veksle mellom forskjellige zoom-modes, så det gjør forhåpentligvis ikke så mye.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •