Logitech Harmony 1100???????? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 101
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

harmony

bruker ikke 4000 på en fjernkontroll

funker bra min harmony 1000 som jeg kjøpte brukt her på avforum

bedre acess til hdmi valgene på samsung tvn jeg enda har :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

egendefinerte knapper på 1100

jeg har prøvd noe og konfigurere 1100 slik jeg kan starte opp TVen min Sourround annlegget og min ps3,men får det ikke til. Er jeg nødt til og bruke RF connectern,pga jeg gadd ikke å kjøpe den fordi den kosta 800 ellerno. har drivet og knota litt med og legge til kommandoer på TVen og DVDen, men vil også legge til og fjerne kommandoene som allerede er programmert.

noen som har noen forslag?

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problem

slettet
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer 2

slettet
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pioneer 91

Hei

Er de noen som har lagt inn Pioneer bluray spiller. Lurer på hvor lang tid en trenger på delay for og få plate skuffen til og komme ut automatisk ved aktivering av bluray avspilling.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

logoer til 1100

Har noen peiling på hvor jeg kan få tak i de logoer som er i Canal Digital kortet.Var inne på den hjemmesiden som Logitech anbefaler og fant noen jeg kan bruke men mangler de norske kanalene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1100

Jeg kjøpte meg denne siden den kom til elkjøp. det er vel muligens omtrent i mars eller nærmere juletider.jeg trudde den var enkel og bruke, enkel og bruke de forskjellige knappene som er touch. men fant fort ut at det tar mye lengre tid og trykke på de forskjellige knapene.det var veldig vanskelig og legge til custom knapper som følger med fra originale kontrollern. så derfor har jeg lagt den bort.er det bare meg som ikke har kunskaper om 1100 siden jeg ikke klarer og bruke den.

er det noe som vet hvor mye jeg kan ta for den. jeg har ikke esken eller kvitteringen og bor i sverige.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker som en drøm for meg. Tok litt tid foran PCen for å konfigurere den, men nå er det bare moro.
    Hentet bilder av de kanalene jeg ville ha fra Google feks og lastet rett inn. Enkelt og greit.

Anbefaler denne!

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått min H1100 i hus. For de som har hatt problemer med H1000 så kan ikke denne nye kontrollen sammenlignes med H1000. Designmessig er de identiske, men 1100 er mye bedre. Nå var det bare å ta den rett ut av esken, kjøre installasjonen og alt virker som det skal. En må selvfølgelig korrigere litt etterhvert, lage egne knapper og slikt, men grunnoppsettet fungerte faktisk. Det var ikke nødvendig å stille på responstider etc. for at ting skulle fungere.
    Logitech har virkelig jobbet litt med softwaren, en annen ting som irriterte meg på H1000 var at du ikke kunne velge oppstartbilde på aktiviteten, slik at du fikk nummertastene på skjermen nå du startet "se på TV" f.eks. Men det kan du nå.
    De har til og med fått til å vise klokkeslettet på skjermen.

Nå har jeg ikke testet denne så lenge ennå, men førsteinntrykket er meget bra, selv med frustrasjonene med H1000 friskt i minnet.

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv hatt H1000 en stund, fikk den heldigvis billig siden jeg i ettertid har
    angret noe voldsomt til tider!
    Det tok noe tid før jeg fikk alt til å fungere sammen og den er grusomt
    treg å oppdatere når man har endret på oppsettet.
    Knappene den har til forsterkeren min (Yamaha) stemmer heller ikke og har
    samme problem med DVD-spilleren (Oppo).
    Ved flere anledninger har den dratt volumet på fullt men har blitt obs på
    den nå så jeg snur den unna etter å ha stillt volumet dit det skal.
    Oppdaterte firmware på kontrollen for litt siden, kommet et par versjoner
    etter at jeg fikk den. Synes den funket litt kjappere da men fortsatt en del
    sykdommer.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva mener du med at knappene ikke stemmer? Det går det jo an å konfigurere en hel del selv.

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Hva mener du med at knappene ikke stemmer? Det går det jo an å konfigurere en hel del selv.
    Det kommer jo inn en hel del knapper som skal stemme overens med kontrollens.
    Disse fungerer ikke som de skal, f.eks bytte Scene på forsterkeren, sette den til Straight, Pure Direct etc.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg hatt denne en stund, den fungerer fortsatt meget bra.
    Ikke noe tull med at den låser seg, eller at knappene henger slik at den kjører volumet på full guffe etc. Oppfører seg meget stabilt imotsetning til H1000

Men det er selvfølgelig noe...
    Synes den reagerer litt tregt (bruker RF extender) ikke så plagsomt, men hadde vært fint om den var litt kvikkere.
    En annen ting (som dem har løst på H900 ikke i salg ennå) er at hver gang en gjør en liten endring på kontrollen, så må en også oppdatere RF extenderen, jeg synes det er litt rart ettersom en endrer ting som ikke har noe med selve extenderen å gjøre. Er litt kjedelig å måtte krabbe inn i skapet og koble fra alle ledninger for deretter å oppdatere denne uten at det er noen grunn for det...

Alt i alt er jeg rimelig fornøyd med denne kontrollen 5/6

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

RF extender

Hei !

hvor langt rekker disse RF extenderene i praktisk bruk ? er det sammenlignbart med Wlan eller er det mye dårligere.. eg ønsker å sette alle komponentene mine i kjelleren å bare kjøre RF ned dit...

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rgi
    Hei !

hvor langt rekker disse RF extenderene i praktisk bruk ? er det sammenlignbart med Wlan eller er det mye dårligere.. eg ønsker å sette alle komponentene mine i kjelleren å bare kjøre RF ned dit...

Vent litt, så skal jeg sjekke

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, virker over hele huset den, selv i kjelleren, men når jeg var i hjørnet lengst bort hente det at jeg måtte trykke to ganger før den reagerte.
    Huset mitt har en grunnflate på ca 130m2.
    Så hvis det er mer enn 10m unna i etasjen under så ville jeg nok ha prøvd noe annet.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan H1100 brukes sammen med PC? Tenker type styre muspeker og med virtuelt tastatur?

Har stabiliteten blitt bedre enn de første rapportene sier?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke svare på spørsmålet om PC.

Vet ikke hvilke rapporterte 1100 problemer du refererer til, men for min del har 1100 fungert helt stabilt, noe min 1000 ikke gjorde. Til info bruker jeg ikke RF.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KalleBanon
    Kan ikke svare på spørsmålet om PC.

Vet ikke hvilke rapporterte 1100 problemer du refererer til, men for min del har 1100 fungert helt stabilt, noe min 1000 ikke gjorde. Til info bruker jeg ikke RF.
    Det har vært endel som har problemer med at de henger og ikke slår på alt de skal på første forsøk. Mulig det har kommet fw-oppgradering siden da. Mener jeg fant et program som kan legges inn så du får tastatur på skjermen, men så ikke så mye på det. Får sjekke det opp hvis jeg kjøper en.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt en H1100 nå så jeg håper at problemene dere har er for at dere er hjernedøde.

Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •