Logitech eller Marantz ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 37
    Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech eller Marantz ?

Skal kjøpe meg ny fjernkontroll !
    2-4000 kroner klassen.

Hva kan anbefalles? logitech harmony 1000 ser jo snæsen ut.marantz cr 5200 kanskje..

Takker og bukker for tips

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen forslag hmm:neutral:

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Logitech harmony one

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Logitech harmony one
    fordi?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bumping etter 1 - EN - time på lørdagskvelden? Javel, høye mål vil jeg si..

Er en lang tråd her om Harmony 1000. Jeg mener å lest at den kan være litt for tung å bruke uten fysiske knapper.
    One er ikke så imponerende, men den får masse skryt, er veldig brukervennlig og jeg vet at mange har gått fra 1000 til den.

Så, da fikk du en tilbakemelding på lørdagskvelden ihvertfall.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mikkel rev
    fordi?
    Kort og greit mest for pengene

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pant
    Bumping etter 1 - EN - time på lørdagskvelden? Javel, høye mål vil jeg si..

Er en lang tråd her om Harmony 1000. Jeg mener å lest at den kan være litt for tung å bruke uten fysiske knapper.
    One er ikke så imponerende, men den får masse skryt, er veldig brukervennlig og jeg vet at mange har gått fra 1000 til den.

Så, da fikk du en tilbakemelding på lørdagskvelden ihvertfall.
    takk for det. høye mål? ja vel

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skulle vært et smilefjes der..

hehe

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen andre forslag

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Logitech Harmony 1000 er meget enkel å bruke, ser meget bra ut og den kan plasseres rett i dockingstasjonen for lading.
    Den er også full av bugs som de aldri ser ut til å få fjernet, noe som er vanvittig irriterende. Den henger seg ofte. Holder du på å justere lyden opp på det tidspunktet må du regne med at volumet ikke stopper för det står på fullt, noe som er noe irriterende, spesielt på nattestid. Den er også meget krevende å programmere.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Logitech Harmony 1000 er meget enkel å bruke, ser meget bra ut og den kan plasseres rett i dockingstasjonen for lading.
    Den er også full av bugs som de aldri ser ut til å få fjernet, noe som er vanvittig irriterende. Den henger seg ofte. Holder du på å justere lyden opp på det tidspunktet må du regne med at volumet ikke stopper för det står på fullt, noe som er noe irriterende, spesielt på nattestid. Den er også meget krevende å programmere.
    takker for godt svar !!:-D det var jo ikke oppløftende.

da blir det trolig ikke den da..med andre ord, du skulle gjerne ha byttet du da?
    frua skal jo bruke denne hun og, som ikke er den mest tekniske...

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mikkel rev
    ..med andre ord, du skulle gjerne ha byttet du da?
    Nei, jeg vil egentlig bare at de skal fikse buggen, har ikke nevneverdig lyst til å bytte den ut. Jeg er ellers veldig fornöyd med kontrollen og synes den er enkel i bruk. Skal jeg ha ny fjernkontroll blir det en Phillips Pronto, men da snakker vi en litt annen prisklasse.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker selv Harmony One i dag. Har hatt Harmony 1000, og har Marantz fjernkontrolleren som vel er en RC3001 som fulgte med min Marantz AV8003.

Harmony One er på alle måter den beste av disse tre. Logitechene er mye mye mye mye mye lettere å programmere. I bruk er de også bedre.

Forskjellen One og 1000 for meg er at One er mye bedre å bruke til hverdags. 1000 ser en del tregere. Den ser bedre ut på bilder, men One er etter min mening mye penere.

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Nei, jeg vil egentlig bare at de skal fikse buggen, har ikke nevneverdig lyst til å bytte den ut. Jeg er ellers veldig fornöyd med kontrollen og synes den er enkel i bruk. Skal jeg ha ny fjernkontroll blir det en Phillips Pronto, men da snakker vi en litt annen prisklasse.
    ok men jeg vil ikke ha noe med bug.da blir det et irritasjonsmoment for meg også.

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Bruker selv Harmony One i dag. Har hatt Harmony 1000, og har Marantz fjernkontrolleren som vel er en RC3001 som fulgte med min Marantz AV8003.

Harmony One er på alle måter den beste av disse tre. Logitechene er mye mye mye mye mye lettere å programmere. I bruk er de også bedre.

Forskjellen One og 1000 for meg er at One er mye bedre å bruke til hverdags. 1000 ser en del tregere. Den ser bedre ut på bilder, men One er etter min mening mye penere.
    kompissen min har en marantz rc5200.syns det ser grei ut og den funker som den skal.syns bare logitech sin har et bedre utseende..

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips Pronto TSU 9400 er jo en ufattelig lekker kontroll. Det er en tilsalgs på avtorget for 3500,- http://avforum.no/avtorget/showprodu...=37928&cat=all

Jeg hadde tidligere RC5000, og overgangen til TSU9400 var som natt og dag. Tar litt tid å sette opp skikkelig, men når du får teke på det går det som en drøm. Anbefales på det sterkeste.

Edit: Jeg kjøpte min på ebay, og ser du får den ny for 3800,- + frakt fra denne selgeren. PHILIPS TSU9400 Remote Control TSU 9400 - eBay (item 370105805251 end time Nov-30-08 16:47:16 PST) Du må bare ta kontakt for frakt overslag.
    De fleste er jo i tillegg greie å skriver lavere verdi så du slipper glatt unna endel moms og greier..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Philips Pronto TSU 9400 er jo en ufattelig lekker kontroll. Det er en tilsalgs på avtorget for 3500,- http://avforum.no/avtorget/showprodu...=37928&cat=all

Jeg hadde tidligere RC5000, og overgangen til TSU9400 var som natt og dag. Tar litt tid å sette opp skikkelig, men når du får teke på det går det som en drøm. Anbefales på det sterkeste.

Edit: Jeg kjøpte min på ebay, og ser du får den ny for 3800,- + frakt fra denne selgeren. PHILIPS TSU9400 Remote Control TSU 9400 - eBay (item 370105805251 end time Nov-30-08 16:47:16 PST) Du må bare ta kontakt for frakt overslag.
    De fleste er jo i tillegg greie å skriver lavere verdi så du slipper glatt unna endel moms og greier..
    ja den ser jo meget lekker ut den:-D kanskje det blir en sånn.
    takk for svar:-D

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde tenkt å gå til innkjøp av en One, men jeg ble sykt forelsket i flere Pronto modeller.. Er disse vanskelig og programere?

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Jeg hadde tenkt å gå til innkjøp av en One, men jeg ble sykt forelsket i flere Pronto modeller.. Er disse vanskelig og programere?
    Den er egentlig ikke så vanskelig nei. Tar en stund før du blir vant med programvaren, men så greier du ganske raskt å sette opp et brukbart oppsett som du kan bruke mens du finpusser
    Jeg hadde somsagt RC5000, og gadd aldri lære meg programvaren siden jeg kunne sette opp direkte på kontroll. Her må du bruke programvaren, og det er egentlig greit siden du får et mye lekrere resultat med litt triksing og fiksing.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Den er egentlig ikke så vanskelig nei. Tar en stund før du blir vant med programvaren, men så greier du ganske raskt å sette opp et brukbart oppsett som du kan bruke mens du finpusser
    Jeg hadde somsagt RC5000, og gadd aldri lære meg programvaren siden jeg kunne sette opp direkte på kontroll. Her må du bruke programvaren, og det er egentlig greit siden du får et mye lekrere resultat med litt triksing og fiksing.
    Disse selges ikke i norge? Jeg hadde jo egentlig lyst på Harmony 1000 men pga folk sier det er mye bugg på den ble jeg veldig usikker. Var modellene TSU9800 og TSU9600 jeg syns fristet mest. Noen som vet hva de ligger på i pris? Eller hvor dyr de er? De ser vertfall ikke billig ut..

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •