Problemer med Harmony One...Hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer laerkal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Harmony One...Hjelp!

Hei!

Jeg har et problem med min Harmony One. Er genrellt veldig fornøyd med kontrollen, men har et problem med aktiviteten "Se på TV".

Når jeg skal slå av tv'n med powerknappen på kontrollen så slår tv'n seg av, men pc og av-reciver slår seg på...

Hva skal jeg gjøre??

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da tror kontrolleren tydeligvis at PC og receiver er på når du bruker "se tv" aktiviteten. Og så sender den "slåav" signalet, som garantert er det samme IR signalet som "slåpå" signalet på disse komponentene.
    Da er det en feil i oppsettet for aktiviteten, så gå inn og se over dette i logitech software'en.

Det er også en nyttig "help" knapp på min Harmony kontroll (525). Trykk på den knappen og følg instruksjonene på skjermen. Når du har gått igjennom nevnte instruksjoner og deretter kobler kontrolleren til PC'en, vil logitech programvaren spør om help-guiden løste problemet ditt. Hvis du da svarer ja så vil programvaren ofte kunne løse problemet ditt automatisk.
    Det er ihvertfall slik det fungerer på Harmony 525, som bruker akkurat samme software som Harmony One.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •