Den Kjempestore Offisielle Iphone tråden. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 17 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 333
    Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mg_martin
    tap tape revenge: iphone's svar på dance dance revolution eller for den saks skyld guitar hero.. rytme spill mao og veldig godt laget.
    Fiffig program, men jeg synes ikke "tapingen" er i veldig god sync med musikken..

Active kjetilae sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    advarsel!! off topic!! :-D men virker som dere har hatt denne telefonen litt nå? er den fremdeles like gild? tenker på batterikapasitet ol. jeg har veldig lyst på en, men den scores litt dårlig rundt om. håper det går greit at jeg spør? :-?

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjetilae
    advarsel!! off topic!! :-D men virker som dere har hatt denne telefonen litt nå? er den fremdeles like gild? tenker på batterikapasitet ol. jeg har veldig lyst på en, men den scores litt dårlig rundt om. håper det går greit at jeg spør? :-?
    Jeg er ihvertfall VELDIG fornoyd med den, brukervennligheten/-grensesnittet er i toppklassen! Det var litt problemer og begrensinger mht programvare i begynnelsen da den kom ut, men etter oppdateringer og AppStore (tilleggsprogrammer, spill osv - gratis og kjop) kan jeg ikke bli mye mer fornoyd enn jeg er naa... Hva mer kan de klare aa trykke inn i en saa liten og smekker sak?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjetilae
    Liten advarsel, jeg så du brukte 2 smileyes på to rader, det er ikke smiley på iphone

Litt dumt at man ikke kan "legge" tlfn når man skriver sms, slik at tastene hadde blitt litt større, men dette er jo noe jeg synes de kunne fikset med en software oppdatering.

Batteriet er bra, men bruker du skjermen mye reduseres den selvfølgelig mye, men ved lytting på musikk f.eks varer den lenge.

Men alt i alt er jeg fornøyd.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kaster meg på med varme anbefalinger jeg også. Denner mobilen har alt, og er rett å slett genial. Brukervennligheten er bare rå, jeg har alltid sverget til Nokia, men Nokia er ingeting i forhold til dette. Batteriet har kommet seg veldig, etter oppdateringen hvor dette ble fikset. Det er jo alltid ting som kan forbedres, og da er kamerat det første jeg vil nevne. Ellers er jo stort sett fornøyd med det meste JA, stemmer... håper de fikser mms snart også. App Store må også nevnes. Der har du hundrevis av spill, samt mangen flotte og nyttige programmer du kan få brukt for i hverdagen.

Active kjetilae sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Liten advarsel, jeg så du brukte 2 smileyes på to rader, det er ikke smiley på iphone
    .
    hehe, jeg bruker ikke smilies til vanlig, tror jeg bare har blitt smitta av andre av-forumere! hehe. så det byr ikke på noe problem! spørs om ikke det blir en iphone på meg altså, blei litt småforelska i den her om dagen når jeg prøvde den i butikken! og når dere kan avkrefte at det er så umåtelig dårlig batterikapasitet så mister jeg mye av tvilen! det har kanskje noe med at de som tester en sånn sitter vel å plotter hele dagen lang, mens i den virkelige verden gjelder jo det bare i begynnelsen!

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Batteriet er enkelt og greit godkjent. Det var ikke alt for lenge om man leker mye, og den varer overraskende lenge om man bare bruker den til å ringe og sende noen sms iblant.. Batteriet er enkelt og greit tilfredstillende.

Har hatt en en liten stund nå, og den er faktisk knallbra. Jeg kom fra htc diamond til iphone, og det var som natt og dag! Responsen osv i tuchskjermen er av en annen verden..iphone KAN brukes, i motsetning til f.eks htc diamond. En annen ting som er bra er også at mtp at du synker den mot itunes, så har du sikkerhetskopien hos deg, og visst det skjer noe virkelig galt med telefonen så formaterer du den osv og får den opp å gå igjen på nøyaktig samme måte som den var

Men det finnes noen minus såklart (slik er det jo med alt). Det finnes begrensninger til hva og hvordan man øverfører ting f.eks. Om du har en film så må den konverteres for å kunne spilles av.. om du ønsker mp3 som ringetoner får du en god runde på google og noen timer foran skjermen. Mmsprogram kreves for at det skal funke, and so on...men det er ting du overlever.

Litt trist at apple har slike restriksjoner på diverse ting..

Et lite innblikk i det herlige apple universet for en selger:
    - for å selge iphone må man ha vært på et "kurs" i regi av netcom
    - i butikken skal telefonen stå på et eget bord, med minimum 1 meter i omkrets til alle andre konkurrerende produkter
    - alt av apple tilbehør skal henges og ligges med "luft" imellom til konkurrerende produkter
    - har du ikke iphone kurset, har du heller ikke lov til å stå alene i butikken
    - apple sender ut "spioner" for å avsløre om butikker selger iphone uten kurs eller hvordan iphone er utstilt i forhold til "reglene".

Kjapp tips til deg som forbruker: Om du "vet" du har vært uheldig og "vannskadet" den...og du drar til butikken med håp om å slippe unna, så ta en titt ned i hodetelefonjacken på toppen av telefonen. Om det "lyser" rødt nede i den, så er den vannskadet. Dette kommer av at det ligger et papir i telefonen som blir rød når den får vann på seg. Moro:P

En ting er sikkert, du angrer ikke på dette kjøpet, for det er mer moro og telefon i denne enn de fleste andre produsenter kan rutte med.

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter noen måneder med iphone, så kan jeg ikke annet enn å si meg utrolig fornøyd....Utrolig bra telefon...

Fant ut en ny fuksjon igår faktisk...Denne gangen med kalkulator....Tilter du den når du bruker kalkulatoren, så blir det en temmelig avansert kalkulator...utrolig kjekt:-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med at visst du tilter telefonen, så kommer det frem en avansert kalkulator, har jeg visst fra starten. Utrolig kult!

Er det noen andre sånne geniale funksjoner, som kanskje kan være verdt å vite?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan hende du vet dette også...

men ved et "uhell" for en tid til bake, så skulle jeg se hva som skjedde om man trykket inn av(off) knappen og home knappen samtidig...Det eneste som skjedde var at det blinket litt...
    Etter en stund kikket jeg på bilder som var tatt...og der var det bilde av menyen min....skjønnte ikke en dritt av hva som hadde skjedd...før jeg kom på at jeg hadde holdt inne de to knappene samtidig...og vips....så har du muligheten til og ta bilde av innstillinger og alt mulig annet som er der....

morsom liten ting det vel?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rått!!!

Det visste jeg ikke om

Er det andre som har flere slike "lure-triks" , så skrik ut

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har no sukse med 3G på tlfn? Jeg har aldri opplevd å ha 3G dekning. selv ikke i sentrale Oslo! (Ja, jeg har aktivert 3G i tlfn)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelig. Jeg har 3G dekning hele veien her på Karmøy hvertfall. Det hender 3G dekningen forsvinnner for en liten stund noen ganger, men kommer fort tilbake igjen.

3G nettverket er vel ikke helt ferdig utbygget her i Norge heller?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har no sukse med 3G på tlfn? Jeg har aldri opplevd å ha 3G dekning. selv ikke i sentrale Oslo! (Ja, jeg har aktivert 3G i tlfn)
    Har du et 3g sim kort da?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    Har du et 3g sim kort da?
    Nei!

Visste ikke at det fantes heller, det her er andre 3G tlfn jeg har bestilt direkte fra Netcom, må si det er dårlig at de ikke har sendt med nytt Sim kort eller opplyst meg om at man trenger dette. :evil:

Newcomer golfsko sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Litt dumt at man ikke kan "legge" tlfn når man skriver sms, slik at tastene hadde blitt litt større, men dette er jo noe jeg synes de kunne fikset med en software oppdatering.

.
    Bruk biteSMS, genialt program, fikser både det med smiley og skriving av SMS i landscape Tilgjengelig fra Cydia, gratis

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei!

Visste ikke at det fantes heller, det her er andre 3G tlfn jeg har bestilt direkte fra Netcom, må si det er dårlig at de ikke har sendt med nytt Sim kort eller opplyst meg om at man trenger dette. :evil:
    Joda....3g simkort er en egen greie gitt.

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Studio Six Digital har utrolig mye moro for lydnerder med iPhone. Kan blant annet nevne RTA,fasesjekker, SPL-meter, tonegenerator osv. Med kalibreringsfil til mikrofonen så målingene blir nogen lunde riktige. De selger også en ekstern mikrofon for mer nøyaktige målinger. Utrolig moro! Nå må jeg bare kjøpe iPhone
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Newcomer korp_mo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Jeg har tenkt å skaffe meg mobilt bredbånd, men jeg lurer på om jeg kan bruke iphone og koble den til pc slik at den fungerer som mobilt bredbånd?
    Netcom har et abonnement som koster 499kr mnd og fri bruk av data.
    Viss dette fungerer vil jeg heller kjøpe iphone, og få denne kule tlf'en og i tilegg få internett tilgang på pc....

Noen som vet om dette virker?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av korp_mo
    Hei! Jeg har tenkt å skaffe meg mobilt bredbånd, men jeg lurer på om jeg kan bruke iphone og koble den til pc slik at den fungerer som mobilt bredbånd?
    Nei.

Ihvertfall ikke i utgangspunktet. Lurer på om jeg leste en plass en "hack" man kunne gjøre for å få det til, men det er ingen "rett ut av esken" måte.

Side 2 av 17 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •